Re: Piekarnik - pytanie do osób co mało gotuje.

From: Grzegorz Janoszka <G...@n...Janoszka.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Piekarnik - pytanie do osób co mało gotuje.
Date: Sun, 18 Oct 2009 00:03:21 +0200

DFpawel wrote:
> Interesuje mnie jak często korzystacie z piekarnika w swoich domach?
> Pytanie to kieruje do osób które nie lubią gotować ciast albo rzadko
> gotują w domu, bo zauważyłem że mało korzystają jedynie jak są jakieś
> święta (czyli kilka razy w roku). I zastanawiam sie czy nie odłożyć
> zakup piekarnika na później bo wiadomo koszty.. (nowe mieszkanie). Bo
> można kupić coś w stylu przenośnego opiekacza co ma funkcje piekarnika.
> Piekarnik taki mniejszy mniej prądu pobiera no i jest mniej kłopotliwy w
> myciu.
> Jakie są wasze zdanie na ten temat?

Akurat mieszkam teraz w takim kraju, gdzie klasycznego polskiego
piekarnika, tzn gazowego czy osobnego elektrycznego, prawie nikt nie ma.
Jak już ktoś ma _coś_ do pieczenia, to jest to mikrofala z funkcją
grilla i termoobiegu. Tylko ludzie naprawdę zapaleni w gotowaniu kupują
klasyczne piekarniki, zdecydowana większość ma zwykłą mikrofalę z
obiegiem - można w tym _upiec_ pizzę, ciasto więc do większości
zastosowań wystarczy.

--
Grzegorz Janoszka