Re: Pielęgnacja protez zębowych

Data: 2011-11-20 19:39:37
Temat: Re: Pielęgnacja protez zębowych
Od: "Skorek" <s...@T...pl>

Użytkownik "DaNsOuNd" <d...@d...pl> napisał w wiadomości
news:jabffn$vnb$1@mx1.internetia.pl...
> Witam,
>
> może to nie do końca ta grupa ale przecież pytanie jest z branży
> medycznej. Czym skutecznie pielęgnować protezki? Corega jak również
> Protefix nie do końca radzi sobie z osadzającym się kamieniem. Możecie
> poradzić coś skutecznego w tym temacie?? Pytanie raczej kierowane do
> użytkowników w/w :)
>
> Pozdrawiam
> Daniel

Super pytanie i grupa super! Dołaczę się do akcji!
Interesuję się medycyną i paramedycyną i cholewa go wie czym jeszcze. Ale
problem protezek [pół-protezek]mnie przerasta.XXI wiek i takie zacofanie w
temacie! Jeden lekarz mówi "na noc ściągać aby bakterie się nie rozwinęły
między protezką a dziąsłem, oraz aby uniknąć odparzeń" i się patrzy jak na
małpę. Inny na odwrót, drze się, że "proszę nie wyczyniać idiotyzmów i pod
żadnym pozorem w szklance przy łózku nie trzymać ! Nie zdejmować na noc!..Aż
by sie prosiło wziąć obydwu cymbałów za wsiarz ,postawić obok siebie i niech
na pięści dochodzą racji...Inna sprawa to czyszczenie. Ostatnio słyszałem,
że po kilku latach ona tak wkomponuje się z kamieniem , że do wyrzucenia.
Ale są chyba jakieś sposoby na to ? A sprzedawane wanny ultradźwiękowe?
Pytałem dentystki o czyszczenie uktradzwiękami coś burnęła że nie ma takiej
opcji..I takich pytań byłoby bez liku.Żele klejące i wiele takich...
Czy są w necie jakieś miejsca gdzie gruntownie opisuję wszystkie szczegóły
dotyczące protez zębowych, używania,konserwacji,odnowienia?
Skorek