Płacenie rachunków przez internet

21. Data: 2007-07-11 12:12:40

Temat: Re: Płacenie rachunków przez internet
Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2007-07-11 13:37, Niejaki/a Piotrek bedac w stanie euforii
nagryzmolil/a co nastepuje:

> no widzisz, wiec moim zdaniem tak czy inaczej tansze jest posiadanie
> konta i przelewanie kasy przez internet niz chodzenie do okienka na
> poczcie:)
>
> o czasie straconym na chodzenie nie mowie:)

No dobra, ale czemu odwracasz kota ogonem ??? Przeciez ja nie obstawalem
przy chodzeniu na poczte! A wrecz przeciwnie.

Za te Twoje 7pln ja mam 14 przelewow w mBanku. A nie mam tyle rachunkow
do zaplacenia miesiecznie, wiec suma sumarum mi bardziej oplaca sie
placic za przelewy po 50gr i miec konto za free niz placic 7 pln za
konto i miec za free przelewy.
Wszystko zalezy jakie kto ma potrzeby + do tego wygoda uzytkowania i
jakosc obslugi. Komus kto robi duzo przelewow bedzie sie oplacala taka
opcja jak Twoja, mi bardziej oplaca sie moja i tak jak pislaem wczesniej
trzeba wziasc pod uwage *wszystkie* koszty i dostosowac wybor banku do
swoich potrzeb.

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

22. Data: 2007-07-11 13:56:12

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> No dobra, ale czemu odwracasz kota ogonem ??? Przeciez ja nie obstawalem
> przy chodzeniu na poczte! A wrecz przeciwnie.

ale nie pisalem do Ciebie ze wolisz chodzic:)

ja tylko ot tak napisalem ze obojetne w jakim banku kto jest na 99% i tak
bardziej mu sie bedzie oplacac przelewac kase przez net niz biegac na
poczte:)
tylko tyle

--
pzdr
piotrek

23. Data: 2007-07-13 09:27:10

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Emeryta potrafię zrozumieć - przeżył wojnę, reformę walutową zaraz po
> niej, bankom nie wierzy, kasę woli trzymać w skarpecie, ale młodzi
> ludzie????? Jeeeezuuuuu

Sprawdz, jaki jest u nas odsetek ludzi, ktorzy maja kompy oraz dostep do
netu.
Iwona

24. Data: 2007-07-13 09:38:50

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka <M...@b...pl> wrote:

> Sprawdz, jaki jest u nas odsetek ludzi, ktorzy maja kompy oraz
> dostep
> do netu.

...tudzież do telefonu, przez który polecenia przelewów, choćby
wcześniej zdefiniowanych również można składać w większości
banków? Jakieś 90%? 99%?
A jeśli nawet ów pozostały procent mieszka w bieszczadzkiej
głuszy, telefonu nie ma, żadna z sieci komórkowych do niego nie
sięga, a bank widuje jedynie w trakcie okresowej wyprawy do
najbliższego miasteczka po zaopatrzenie - nawet wtedy są jeszcze
polecenia zapłaty. Naprawdę, wystarczy chcieć.

J.

25. Data: 2007-07-13 19:57:28

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> widuje jedynie w trakcie okresowej wyprawy do najbliższego miasteczka po
> zaopatrzenie - nawet wtedy są jeszcze polecenia zapłaty. Naprawdę,

A, to rzeczywiscie. Nie pomyslalam o telefonie. Korzystam w tym celu od
bardzo dawna jedynie z netu. Ludziska sie boja moze przez telefon 'takie
wazne' sprawy zalatwiac. Albo ludziska 'som' proste zwyczajnie, takie, co
jedynie pani na poczcie musza kwity zaniesc. To mnie nawet nie dziwi,
jedynie nieco przeraza.
Iwona

26. Data: 2007-07-18 07:00:27

Od: "Steq" <s...@g...wytnij_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sprawdz, jaki jest u nas odsetek ludzi, ktorzy maja kompy oraz dostep do

a ilu ludzi nie korzysta z bankomatów choć mogliby zamiast stać w
"kilometrowej"kolejce.
ale frajerzy niech stoją, od kilku
lat płacę *wszystko* przez internet ( inteligo) opłata 50 gr a do pko bez
opłat.

27. Data: 2007-07-18 19:15:42

Od: "JureK" <j...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> najbliższego miasteczka po zaopatrzenie - nawet wtedy są jeszcze
> polecenia zapłaty. Naprawdę, wystarczy chcieć.

No to sprawdź jeszcze ilu Polaków NIE MA konta w banku. Wg ostatnich
informacji prasowych ok. 30%. I oni są niestety skazani na pocztę i
inne okienka i agencje.

jureK

28. Data: 2007-07-19 12:18:03

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

JureK <j...@N...pl> wrote:

> [...]
> ostatnich
> informacji prasowych ok. 30%. I oni są niestety skazani na

A oni tego konta w banku nie mają na skutek jakiegoś wyroku
sądowego? Zmowy bankowców w wyniku której trafili na
międzybankową tablicę z napisem "tych klientów nie obsługujemy"?
Czy może z innych powodów tłumaczących, dlaczego zdrowy na
umyśle, mający takie czy inne możliwe do udokumentowania dochody
człowiek nie ma konta w banku, poza zwykłym niechcemisiem?

J.

29. Data: 2007-07-19 13:42:28

Od: "jk" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> umyśle, mający takie czy inne możliwe do udokumentowania dochody
> człowiek nie ma konta w banku, poza zwykłym niechcemisiem?

Boją się, żeby ktoś nie wpłacił im łapówki!!
Patrz tutaj: http://serwisy.gazeta.pl/kraj/1,34397,4144413.html

30. Data: 2007-07-19 14:56:18

Od: " BrunoJ" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jk <j...@w...pl> napisał(a):

> Boją się, żeby ktoś nie wpłacił im łapówki!!
Boja sie tak po prostu. Z tych samych powodow, jak juz maja konto
to z niego nie korzystaja, nie korzystaja z kart kredytowych. Bo ktos
podpatrzy, bo ukradnie, bo zgubia karte, bo costam. Ksiazeczka PKO rulez ;>
Rowniez dlatego ze w glownych wiadomosciach zamiast zachecac do
bezgotowkowych transakcji robi sie artykul o tym jak zlodzieje podpinaja
sie do bankomatow zeby odczytac pasek z karty i podejrzec pin.
I pozniej chodzi pani Zosia po rynku noszac przy sobie cala wyplate,
i poznie placze ze ktos jest porfel wyciagnal. I nawet nie wie ze gdyby jej
ukradl karty i nawet cos wyplacil to by odzyskala te pieniadze.
Na podobnej zasadzie regularnie indoktrynuje sie ludziska ze franek jest bee
i jak ktos wezmie kredyt we franku to pojdzie z torbami. A zlotowka jest
cacy i nalezy brac w zlotowkach. No i czesc ludzi wierzy w to po prostu.

A co do przelewow - od wielu lat na wiele sposobow - czesc na polecenie
zaplaty, czesc na zlecenia stale, czesc "recznie" zeby miec wglad w rachunki
_przed_ ich zaplaceniem. Wygodne i bezpieczne. I mozna zaplacic bedac na
drugim koncu swiata.
Poniewaz konto nie sluzy tylko do robienia przelewow, wiec kwestie wyliczen
czy lepiej miec konto za darmo z oplatami za przelewy, czy odwrotnie uwazam
za nie istotne. W szczegolnosci wole miec przelewy za darmo - oprocz stalych
oplat w miesiacu jest sporo roznych innych przelewow np. zakupy w necie czy
inne (zdarzylo mi sie robic przelew do kolegi siedzacego biurko obok, po co
mam wyplacac gotowke ktora on za chwile pojdzie wplacic?)

pozdrawiam
Bruno

Kuchenka mikrofalowa - oslona magnetronu
szukam ekipy do robot fundamentowych okolice Krakowa
w Poznaniu znaleziono papugę!
Grupa dyskusyjna budowanie
Fresk - knajpka