Re: Po co żyć?

Data: 2008-01-14 18:41:21
Temat: Re: Po co żyć?
Od: Ikselka <i...@w...pl>

> Znasz kogos, kto wypowiada sie WIEDZAC ze nie ma racji?
> Wszyscy co myla sie w momencie pomylki sadza ze maja racje.
> Ty nie jestes zadnym wyjatkiem...

:-)))

> Malo tego - zakladajac ze masz zawsze racje juz stawiasz
> sie na przegranej pozycji w ktorej bedziesz starala sie
> udowadniac za wszelka cene ze nie pomylilas sie zamiast
> szukac prawdy.

Zadziwiająca jest łatwość, z jaką można mieć zawsze rację: wystarczy zawsze
mówić prawdę lub opierać sie na faktach naukowych. Dla niektórych to
niemożliwe... W spory abstrakcyjne się nie wdaję. Co najwyżej w dyskusje,
ale w dyskusji nie dowodzi się własnej racji.

> Byc moze kiedys dojrzejesz do tego sama...

Nie. Jeśli czegoś nie jestem pewna, to nie gadam albo to zastrzegam.

--
XL wiosenna
Adres na WP nieaktywny. Priv tylko na e...@o...pl