Re: Pobieranie krwi z zyly i z palca

Data: 2009-06-01 19:36:01
Temat: Re: Pobieranie krwi z zyly i z palca
Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

Maja pisze:

> Byc moze tak jest, chociaz przyznam, ze pierwsze slysze.
> Na szybkie tetno i arytmie stosuje sie zazwyczaj betablokery...
> W przypadku nadczynnosci endokrynolodzy wprost uwielbiaja
> podawac Propranolol. W moim przypadku w pewnym momencie
> Propranolol przestal pomagac. Ale za to metoprolol dziala
> bardzo dobrze :)

Po proszkach na nadciśnienie można się za przeproszeniem w łóżko zlać.
Moja matka to ledwo co zdążała do toalety.
Ja nigdy tego nie zażyję, nie pozwolę sobie obniżać ciśnienia i to na
dodatek i tak niskiego.
Przeczytałam teraz o tym metoprololu. Koniecznie musisz to brać? Ja muszę
funkcjonować w życiu codziennym, muszę się nadawać do wyjścia z domu do
pracy (nie chcę być uwalona na łóżku), muszę myśleć głową i podejmować
szybkie, trafne decyzje.
Tutaj wklejam co przeczytałam w internecie z ulotki o tych proszkach:
MOŻLIWE SKUTKI UBOCZNE

Najczęściej występującymi działaniami niepożądanymi są: uczucie zmęczenia,
zaburzenia snu i zaburzenia żołądkowo-jelitowe (nudności, wymioty lub bóle
w nadbrzuszu). Może nastąpić zaostrzenie objawów choroby Raynaud'a
(napadowy kurcz tętnic palców, objawiający się zmianami zabarwienia skóry
palców lub dłoni).

Podczas stosowania preparatu, szczególnie na początku, może dojść do
ograniczenia zdolności obsługi maszyn i kierowania pojazdami mechanicznymi.

Co o tym sądzisz?

--
animka