Re: Pokuta w postaci "Roku w ogrodzie" :)

Data: 2006-10-22 18:12:11
Temat: Re: Pokuta w postaci "Roku w ogrodzie" :)
Od: o...@o...pl

Witam!
Bardzo ciekawie postawiony problem niskiego
poziomu programu telewizyjnego w odniesieniu
do krzywd wyrządzonych w przeszłości przez osobę biorącą
udział w programie. O ile
można zrozumieć niezabliźnione rany spowodowane
przez powiedzmy niewłaściwe przygotowanie stanowiska,
niedostępność informacji na temat rośliny
( brak internetu i telefonii komórkowej należało kierować
do ówcześnie panujących) o tyle nie wydaje mi się aby
szczegółowy wykład akademicki w sobotę rano
zainteresował większe grono płacących abonament
telewidzów. Nie chcąc nikogo obrazić to poziom takiego
programu dostosowany jest do ogólnego poziomu wiedzy
ogrodniczej widzów i zapewne ma na celu zwiększenie
sprzedaży określonego rodzaju produktu, jakim są
rośliny.
Pecunia non olet - już dawno to wymyślono.
Natomiast gdyby moja skromna osoba spotkała
się z opinią czterdziestu praktyków (szkółkarzy)
nie zastanawiałbym się nawet przez chwilę
i kupiłbym tę roślinę bez wahania. Tylko gdzie ja bym
ją posadził?
Gorąco pozdrawiam Krzysztof.