Re: Polański wyrzucony - nareszcie!

Data: 2018-05-14 00:23:47
Temat: Re: Polański wyrzucony - nareszcie!
Od: XL <i...@g...pl>

<j...@o...pl> wrote:

> iksekus, Ty mozesz mowic co chcesz, i nawet do tego przekonywac mnie nie musisz.
> przy calej wspolbieznosci dosxc xczesto mamy rozne opinie.
> jak juz pojdziesz do Nieba, ocenisz kto z nas mjal wiecej lub mniej racji.

Nie jest mi to do niczego potrzebne teraz, to tym bardziej w Niebie.

> tylko ze wowczas takie podejscie bedzie dla ciebie tak irracjonalne.
> ze az sama z siebie i ze mnie dobrodusznie sie posmiejesz, choc w zadnym
> przypadku nie bedzie to smiech czy smialosc.

Jak już pójdę do Nieba...
Ja raczej tam nie trafię.
Nie uważam, abym zasługiwała. Z różnych powodów.
A co do samego Nieba - sprawy doczesne raczej zostawia się za sobą, idąc
tam, więc ani śmiechu, ani pośmiechu, ani śmiałości tam nie wniosę ze sobą.
Wątpię nawet, czy to, co łączyło ludzi w doczesnym życiu, łączy ich także w
Niebie - skoro przed ołtarzem przysięgamy ,,póki śmierć nas nie rozłączy".
Trudne to są sprawy.

--
XL