Re: Pomóżcie prosz

Data: 2003-12-22 09:46:49
Temat: Re: Pomóżcie prosz
Od: "Basia" <b...@p...onet.pl>

Mama Amice 6letnia, nie narzekam, piecze dobrze. termoobiegu prawie nie
uzywam, bo denerwuje mnie to "buczenie" w czasie pracy wiatraka.
Mysle, ze najbardziej prawdobodobna jest ta wada ktora opisala AniaM.
Nie doszukiwalabym sie winy w formach - sama mam tylkod po pizzy dwie
blaszki z ciemnej blachy i owszem, pizza wychodzi dobra, ale na zwyklej
prstokatnej z jasnej (ocynkowanej?)blachy tez jest dobra.
Po godzinie to bez wzgledu na blache ciasto powinno byc upieczone a nie
ledwie wyrosniete.

Maszynka jest nowa, wiec w ramach uslugi gwarancyjnej serwis powinien ja
sprawdzic.
Jesli masz termometr do wysokich temperatur (np. taki do pieczeni), to
sprobuj sprawdzic, czy po nagrzaniu piekarnika do 180 stopni rzeczywiscie
jest tam taka temperatura.

pozdrawiam serdecznie
Basia, z makowcem w popoludniowych planach