Re: Pomysł na dorsza...

1. Data: 2016-03-18 02:41:04

Temat: Re: Pomysł na dorsza...
Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-18 o 01:19, Pszemol pisze:
> Witam - czy ktoś może zasugerować jakiś fajny pomysł na dorsza?
> Mam w zamrażalniku surowe filety z tej ryby ale nie wiem jak
> zrobić z nich coś fajniejszego niż typowa panierka i na patelnię...

ostatnio bardzo smakowal mi pieczony filet swiezego dorsza obsypany
skwarkami z boczku z dodatkiem zielonej pietruszki...
Marsjasz

2. Data: 2016-03-18 04:13:01

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Marsjasz" <d...@w...pl> wrote in message

> ostatnio bardzo smakowal mi pieczony filet swiezego dorsza
> obsypany skwarkami z boczku z dodatkiem zielonej pietruszki...

Podobno wszystko smakuje lepiej jak dodasz boczku :-)

Jak zrobiony był ten dorsz pieczony, podasz przepis?

3. Data: 2016-03-18 18:22:19

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-03-18 04:13, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

U mnie od tego zawsze był ketchup.

4. Data: 2016-03-19 00:22:39

Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kurcze jadlem u Kogos ale tamten dorsz byl bardzo podobny do:
http://www.przepisy.net/pieczony-dorsz-ze-slonina/ (tylko ze na moim
byly chrupiace skwarki)...
pozdrawiam
Marsjasz

5. Data: 2016-03-19 00:28:40

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marsjasz pisze:

> kurcze jadlem u Kogos ale tamten dorsz byl bardzo podobny do:
> http://www.przepisy.net/pieczony-dorsz-ze-slonina/ (tylko ze na
> moim byly chrupiace skwarki)...

Drób w połączeniu ze skwarkami -- kto wie, może to być ciekawe.

Jarek

--
Informacja może to dla pana nieistotna
Ale jestem dziś od rana piekielnie samotna

6. Data: 2016-03-19 00:49:36

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Drób w połączeniu ze skwarkami -- kto wie, może to być ciekawe.

Drób, skwarki I RYBA! To dopiero kombinacja :-)

7. Data: 2016-03-19 07:56:30

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-03-19 00:49, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

> Drób, skwarki I RYBA! To dopiero kombinacja :-)

A na czubku wisienka. Żeby było wegańsko.

8. Data: 2016-03-19 09:28:28

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-19 o 07:56, Qrczak pisze:
> Dnia 2016-03-19 00:49, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

> A na czubku wisienka. Żeby było wegańsko.

a zasmażka?
pozdr
Stefan

9. Data: 2016-03-19 11:17:15

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-03-19 09:28, obywatel stefan uprzejmie donosi:

Nie każda jest wegańska.

10. Data: 2016-03-19 18:22:13

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak <q...@q...pl> wrote:
> Dnia 2016-03-19 00:49, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

> A na czubku wisienka. Żeby było wegańsko.

A na koniec wszystko polane obficie ketchupem :-)

Re: Chleb upieczony w garnku
Syrop glukozowo-fruktozowy
Re: Przeliczenie drożdzy na zakwas