Re: Pomysł na dorsza...

61. Data: 2016-04-02 18:43:19

Temat: Re: Pomysł na dorsza...
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ach, pstrąg, posmarowany masełkiem wewnątrz i na zewnątrz, z pęczkiem
> natki
> pietruszki w brzuszku, zawinięty w alufolię i na pół godzinki do
> piekarnika. Poezja :-)

To klasyczna wersja pstrąga, ale ja nie polecam.
Masełko pieczone , czyli pszetwożone w wysokiej temperaturce jest szkodliwe
na wątrobę.
Lepiej pstrąga wyphać czymś innym, czymkolwiek (papryka świeża słodka,
zioła, do tego jakiś zagęszczacz itp.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

62. Data: 2016-04-02 19:38:01

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> Hm, no ale dlaczego nie na patelni?
> Byłyby na pewno znacznie lepsze usmażone na rozgrzanym tłuszczu.

Nie wiem czemu :-) Może dlatego aby było bardziej ascetycznie? ;-)

> W piekarniku robię ryby albo tłuste ze skórą (jak np. łosoś), albo w
> całości takie, do których dokładam masło czosnkowe (np. pstrąg).

Mniam, mniam... :-)

63. Data: 2016-04-02 19:39:44

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Skoro o bobrach było można... ;)

Bóbr pewnie też ma ożywiony ;-)

64. Data: 2016-04-02 19:41:21

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ile masz lat? - jeśli więcej niż 30, to cokolwiek późno ta nauka 3333-]

Słabą masz pamięć, pisałem że jeszcze liceum nie skończyłem.

65. Data: 2016-04-02 20:20:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 2 Apr 2016 17:14:15 +0200, FEniks napisał(a):

> Chodzi pewnie o wyższe stężenie metali ciężkich.

O, znasz posmak rtęci, chromu czy bizmutu???

66. Data: 2016-04-02 20:23:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 2 Apr 2016 17:15:22 +0200, FEniks napisał(a):

> W kamuflażu.

Mieć penis - to rzecz męska!
A Ty nie masz penisa. Kamuflaż :->

> PS: Coś tam Ci dzwoni, ale musisz jeszcze troszkę doczytać. Może w wiki?

Tobie nic nie dzwoni, a doczytać nie dasz rady. Jak bez penisa, to bez
penisa, cóż, dzwonka nietu.

67. Data: 2016-04-02 21:13:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 2 Apr 2016 18:43:19 +0200, Stokrotka napisał(a):

> To klasyczna wersja pstrąga, ale ja nie polecam.
> Masełko pieczone , czyli pszetwożone w wysokiej temperaturce jest szkodliwe
> na wątrobę.

W jakiej znowu "wysokiej"? - pstrąg jest zapakowany szczelnie w folię alu,
masło wewnątrz pstrąga i wewnątrz folii, woda z pstrąga paruje i wypełnia
zawiniątko, więc nie ma szans, aby masło w otoczeniu pary wodnej osiągnęło
wyższą temperaturę niż 100 stopni C, nie gadaj głupot.

68. Data: 2016-04-02 21:14:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 2 Apr 2016 12:41:21 -0500, Pszemol napisał(a):

> Słabą masz pamięć, pisałem że jeszcze liceum nie skończyłem.

Ach, to stąd te wszystkie wpadki - gimnazjalista. No tak myślałam 33333-]

69. Data: 2016-04-02 23:41:13

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.04.2016 o 19:38, Pszemol pisze:
> "FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> Nie wiem czemu :-) Może dlatego aby było bardziej ascetycznie? ;-)

No widzisz, a tu taka wtopa, akurat postu nie było. ;)

Ewa

70. Data: 2016-04-02 23:49:22

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.04.2016 o 20:23, Ikselka pisze:

> Tobie nic nie dzwoni, a doczytać nie dasz rady. Jak bez penisa, to bez
> penisa, cóż, dzwonka nietu.

A mów jak tam sobie chcesz, skoro z czytaniem taki kłopot.
Ja jednak wolę tańczyć walca, oberka, poloneza itd. (zamiast tańczyć
walc, oberek, polonez itd.), grać w brydża, tenisa, pokera itp. (zamiast
grać w brydż, tenis, poker itp.). Gdybym paliła, to pewnie papierosa,
nie papieros. Itd.itp.

Ewa
--
Daj ać ja pobruszę