Re: Porażenie mózgu

From: Iza <f...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Porażenie mózgu
Date: Thu, 14 Jan 2010 02:53:56 -0800 (PST)

On 14 Sty, 11:40, "Redart" <z...@o...pl> wrote:
> U ytkownik "Iza" <f...@o...pl> napisa w wiadomo
cinews:bc702362-a2df-49e3-b66f-07a314d1b7e3@d20g2000
yqh.googlegroups.com...

> [...]
> co na er itp itd - ale ju wprowadzamy zakaz erowania
> na przesz o ci, na ywych relacjach z innymi lud mi, potem ...
> To proces 'ma ych i wi kszych kroczk w'.
>
> Je li wolno mi wiec co zasugerowa ;)
> Promuj terapi , kt rej zosta a poddana, nie promuj jej
> poszczeg lnych element w, kt re wyda y Ci si w Twoim
> wypadku 'najwa niejsze' ;))) "Najwa niejsze" jest tu bardzo
> z udne, bo cz sto kategoryzujemy nasze prze ycia pod ug
> ich 'wyj tkowo ci' lub 'przyjemno ci', czy te 'poczucia
> wyzwolenia', 'odlotu'. W trakcie terapii takie
> odczucia si pojawiaj ale mo na w nich utkn .

Powtarzam. Nic konkretnego jej nie radziłam, wyjaśniłam tylko jak
ja pozbyłam sie nadmiaru złego ładunku emocji. I jeśli matka, która
pluje, kopie i przystawia swemu dziecku nóź do gardła, ma w moich
oczach nie zasługiwać na słuszną pogardę i słuszny gniew, to ja Ci
szczerze współczuje Twojej tolerancji na ludzie zachowania. W świetle
prawa, ta kobieta powinna odsiedzieć to__w wiezieniu__- ale cóż bądźmy
tolerancyjni i usprawiedliwiajmy patologię. Poza tym najwidoczniej
jednak nie
dość dobrze poradziłam sobie z moimi emocjami na tyle by się ustrzec
opinii jaka w tym momencie "klaruje się" o mnie
dla co niektórych- tak przypuszczam :)
___
Iza