Re: Pory jedzenie

Data: 2003-08-02 21:31:04
Temat: Re: Pory jedzenie
Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl>

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:bgh6mu$dl2$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:bgfsmr$7if$1@news.onet.pl...

> Jakies tam dowody naukowe istnieja na to, ze wegetarianizm moze byc
> zdrowszy, niz standardowa dieta oparta na miesie.

Gra słów... Na dietę wegetariańską trzeba mieć "końskie zdrowie" i być
w młodym. Mnie w każdym razie z pewnością by rozłożyła.
Z DO jest odwrotnie - nawet starych i ciężko schorowanych - stawia na nogi.
Takie są fakty, mimo braku - kultowych już chyba. ;) - badań naukowych.

A przy okazji - polecam nowości i ciekawostki:
http://www.wprost.pl/ar/?O=47162&C=57
Nasz pierwszy ekspert RP od żywności i żywienia wymyślił nową dietę:
DIETA FUNKCJONALNA ! (nie mylić z dietą optymalną... ;) )
... i w ogóle... tempo coraz to bardziej sensacyjnych nałukowych odkryć
zmusza nas do pilnego i skrupulatnego czytania prasy, cobyśmy czegoś
arcyważnego w dziedzinie odkryć nie przegapili... ;)))

Ty o jakichkolwiek
> _naukowych_ dowodach odnosnie d.o. mozesz tylko pomarzyc.

Jasne, mogę pomarzyć zajadając się moim pysznym jedzonkiem...
za to Szponar już stworzył , przebadał i udowodnił świeżutką, jeszcze ciepłą
- DIETĘ FUNKCJO-NALNĄ ! 8)))
Ciekawe na ilu delikwentach ją przebadał, przez ile miesięcy, a jaka była
grupa kontrolna, no i ilu szacownych prof. ją podpisało? ;)
Póki co, można sobie łyknąć kawę na...uspokojenie (dla odmiany)... ;)))

Krystyna