Postnie!

21. Data: 2016-03-28 19:29:04

Temat: Re: Postnie!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 28 Mar 2016 19:19:21 +0200, cef napisał(a):

> Jak byś zobaczyła jak się robi ten ser u Baby,
> to być żadnego białego potem jeść nie mogła :-)

Widziałam 3-)
Natomiast jakbyś zobaczył, jak się robi ten "sklepowy"...

22. Data: 2016-03-28 20:51:38

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .03.2016 o 16:41 Pszemol <P...@p...com> pisze:

> Kto w ogóle się dziś w nowoczesnym świecie czyms takim przejmuje?

Wot, fizolof...

--
Trefniś

23. Data: 2016-03-28 22:11:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 28 Mar 2016 09:41:28 -0500, Pszemol napisał(a):

> Kto w ogóle się dziś w nowoczesnym świecie czyms takim przejmuje?

Nowoczesność=nieprzejmowaniesięniczym? Współczuję.

24. Data: 2016-03-28 22:13:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 28 Mar 2016 20:51:38 +0200, Trefniś napisał(a):

> Wot, fizolof...

Ba - postępowy człek, nieprzejmujący, top of the tops 3-]

25. Data: 2016-03-28 22:52:33

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-28 o 19:29, Ikselka pisze:

> Widziałam 3-)
> Natomiast jakbyś zobaczył, jak się robi ten "sklepowy"...

Widziałaś tyle, ile Ci pokazała.
Rzeczywistość jest bardziej brutalna,
więc tak naprawdę nie ma się co podniecać,
że "eko", "domowe" czy "swojskie".

26. Data: 2016-03-28 23:08:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 28 Mar 2016 22:52:33 +0200, cef napisał(a):

> Widziałaś tyle, ile Ci pokazała.

Czyli wszystko. Znam ją i jej dom od czasów, kiedy była moją uczennicą.
Mieszkamy w tej samej wsi - tu NIC się nie ukryje.
Przez ładnych kilka lat nie sparzyłam się w żaden sposób na jej produktach,
kilkanaście innych osób także chwali - marka to marka, nie potrzebuje
reklamy, klient sam przychodzi :-)

> Rzeczywistość jest bardziej brutalna,

Współczuję. Moja nie.

> więc tak naprawdę nie ma się co podniecać,
> że "eko", "domowe" czy "swojskie".

To się nie podniecaj.

27. Data: 2016-03-28 23:10:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Widziałaś tyle, ile Ci pokazała.
> Rzeczywistość jest bardziej brutalna,
> więc tak naprawdę nie ma się co podniecać,
> że "eko", "domowe" czy "swojskie".

Są domy, w których zjem bez wahania każdy podany mi posiłek, choć warunki
zwykłe, bez cudów. Wystarczy, że widzę, jak się tam postępuje z produktami,
jedzeniem, naczyniami itp.
Są domy z kuchniami "w stali" i z cudami techniki, a nie zjadłabym tam
niczego.
Dom pani Baby to jeden z tych pierwszych :-)

28. Data: 2016-03-28 23:11:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kto w ogóle się dziś w nowoczesnym świecie czyms takim przejmuje?

Bo nie ma to jak cipcie z Nowoczesnej :-D

29. Data: 2016-03-28 23:38:22

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-28 o 23:08, Ikselka pisze:

> [...]
> Przez ładnych kilka lat nie sparzyłam się w żaden sposób na jej produktach,
> kilkanaście innych osób także chwali - marka to marka, nie potrzebuje

Nie ma to jak zaufanie.

> Współczuję. Moja nie.

Tak tylko myślisz.

> To się nie podniecaj.

Akurat ja wiem co się kryje za produktem,
a Ty usiłujesz dorobić teorię o dobrej marce.

30. Data: 2016-03-29 00:16:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 28 Mar 2016 23:38:22 +0200, cef napisał(a):

> Nie ma to jak zaufanie.

Dokładnie.

> Tak tylko myślisz.

Wiem, co jem - po prostu.

> Akurat ja wiem co się kryje za produktem,
> a Ty usiłujesz dorobić teorię o dobrej marce.

TY wiesz, co się kryje za serem MOJEJ pani Baby? Dobre :-DDD

Re: Pomysł na dorsza...
Re: Pomysł na dorsza...
Odchudzanie
Re: Pomysł na dorsza...