Re: Potrawa dla karmiącej

Data: 2006-09-19 10:12:14
Temat: Re: Potrawa dla karmiącej
Od: "Anet" <a...@t...com.pl>

> Zsumowałeś, nie -łaś. Jestem rodzajem męskim :-)
> A po drugie to nie gość jest karmiący, tylko moja żona :-)))
> Na razie Romek ma 3 tygodnie i póki co, skoro dopiero teraz po mękach zaczął
> jako-tako ssać i przybierać na wadze w dolnej granicy normy, to nikt nie ma
> ochoty na eksperymenty.
>
> --
> "Żałuj za dowcipy, synu!"
> Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

To było chyba do mnie, a ja rodzaj żeński i w swoim czasie karmiący
(a dziecko miałam strasznie kolkowe). Ciężko mówić nam z zewnątrz
nie znającym Twojego Maleństwa,co może mu zaszkodzić, czasami
grochówka czy bigos nie szkodza a zwykły kompot z jabłek może
zrobić niezłą rewolucję w brzuszku malucha.

Anet