Problem ze snem :(

1. Data: 2003-10-29 19:04:16

Temat: Problem ze snem :(
Od: "Art" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

LAt 17 problem ze snem, biore melantonine 5mg jedną tabletke a problem ze
snem nadal jest :(
Co poradzic?

2. Data: 2003-10-29 19:39:58

Temat: Re: Problem ze snem :(
Od: "Wojciech Piotrowicz" <baldi22 @ poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Art" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> LAt 17 problem ze snem, biore melantonine 5mg jedną tabletke a problem ze
> snem nadal jest :(
> Co poradzic?
moze seks?

--
Wojciech Piotrowicz
http://www.piotrowicz.w.pl

3. Data: 2003-10-29 19:44:54

Od: "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu> szukaj wiadomości tego autora

"Art" <t...@w...pl> wrote in message news:bnp305$og8$1@news.onet.pl...
> LAt 17 problem ze snem, biore melantonine 5mg jedną tabletke a problem ze
> snem nadal jest :(
> Co poradzic?

Spróbuj odpowiedzieć sobie, jakiej natury są to problemy? Czy nie wynikaja
one przypadkiem z twoich problemów, stresów itp.? Ja zazwyczaj zasypiam
zaraz po przyłożeniu głowy do poduszki, ale miałem taki okres, że stres
związany z pracą nie pozwalal mi zapomnieć o niej nawet w nocy, co
skutecznie zakłócało sen.
Jeśli tylko jest to możliwe, na jakiś czas spróbuj zmienić coś w swoim
trybie dnia, krótko mówiąc "wyluzować". Niewykluczone, że masz objawy
nerwicy - wówczas leczenie farmakologiczne może nie byc skuteczne. czy
Myślałe(a)ś o wizycie u psychologa?

4. Data: 2003-10-29 20:00:49

Od: "Art" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> trybie dnia, krótko mówiąc "wyluzować". Niewykluczone, że masz objawy
> nerwicy - wówczas leczenie farmakologiczne może nie byc skuteczne. czy

Tak stress, trzeba pomyslec o psychologu choc to nie moj problem na
szczescie
dziekuje za pomoc

5. Data: 2003-10-29 20:11:40

Od: Tomek Jarzynka <t...@S...cpi.pl.XX> szukaj wiadomości tego autora

Art wrote:

> LAt 17 problem ze snem, biore melantonine 5mg jedną tabletke a problem ze
> snem nadal jest :(
> Co poradzic?

Nie najadac sie przed snem, ale nie isc o pustym brzuchu.
Nie usilowac zasnac na sile, niech lozko kojarzy sie z zasypianiem.
Wiec nie czytac w nim itd itp.
Wg. preferencji miec idalna cisze/cos pluskajacego/ciemnosc/swiatlo

I najwazniejsze: nie denerwowac sie bezsennoscia. Wybierz sie
do lekarza po np. dormicum i juz sama swiadomosc, ze zawsze mozesz
lyknac tabletke powinna Cie ukoic ;)

--
tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee (at) cpi (dot) pl
KADU: http://kadu.net ZTM Search: http://ztm.moo.pl/search

6. Data: 2003-10-29 20:16:06

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do garsci dobrych rad dorzuce: ruch i zmeczenie fizyczne - ale nie dopiero
wieczorem, po poludniu.

--
Robert

prawa stopa nie daje mi żyć