Re: Problem życiowy - krótkie

Data: 2006-01-24 23:52:07
Temat: Re: Problem życiowy - krótkie
Od: "Justyna N" <c...@w...pl>

Użytkownik "nerka" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
news:dr5cfq$if7$1@atlantis.news.tpi.pl...

> mieć
>>

> A mozesz mi wyjaśnić o czym oni rozmawiają
> ze soba?

Ależ oczywiście, że mogę. Braki w wykształceniu nie oznaczają braków w
inteligencji czy obyciu. To, że ktoś nie ma skończonych studiów nie oznacza,
że nie można iść razem do kina, teatru czy opery. Porozmawiać o literaturze
czy polityce. Ja nie widzę problemu.
> Związek to nie polega na tym , że sie jeden w drugiego patrzy i na okragło
> mowi
> kocham i kocham...albo jeden marzy o ślubie a drugi nie...to nie wszystko.
> Czy jesli jedna strona jest bardziej wykształocona i potrzebuje wiecej
> doznań
> intelektualnych ..czy taki zwiazek z kimś kto temu nie podoła
> usatysfakcjonuje ja?
> Watpie.Ta druga strona nie bedzie nawet na tyle "subtelna" zeby zrozumiec
> te
> "braki".

Jak najbardziej może być satysfakcjonujący i bycie z osobą niewykształconą
nie oznacza, że nie można posiadać znajomych zapewniających wystarczające
doznania intelektualne.
> 21-letnia studentka i 39-letni mezczyna?
> Co to jest?
> Fascynacja tej mlodej osoby "mezczyzna"...nic wiecej.
> (O rety on mnie słucha ,liczy sie z moim zdaniem,jest taki dorosły itp
> itd.)
> Ot takie złudzenie optyczne...

I tu właśnie wychodzi coś o czym pisałam wcześniej w wątku techniki
PowerBoxa na pytanie Marka o mój wiek. Wiek 21 lat automatycznie oznacza
brak doświadczenia życiowego i fascynacje kimś starszym ze względu na
potrzebę akceptacji i udowodnienia sobie "jaka ja jestem dorosła". To nie
zawsze tak działa. Może poprostu osoba 21 letnia poszukuje kogoś kto jest
tak dojrzały jak ona, a wśród rówieśników ciężko jest kogoś takiego znaleźć.
W takim wypadku duża różnica wieku wyrównuje poziom dojrzałości.
> Sytuacja nr.2
> Nie wiem po ile lat maja "bohaterzy",ale jesli spotkali no hmmmm dobrze po
> 30-tce
> w tym momencie takie szczegóły czasami przestaja sie liczyć.
> Jeden chodzi na 8 h do pracy i drugi tesz...
> I złudzenie miłości kwitnie...
> Moze właśnie tego im trzeba,ze jak sie wraca to zawsze ktoś czeka,
> moze przyzwyczajenie,może wspólne interesy,a może coś innego..

21 i 27, więc róznica wieku nie była bez znaczenia. Zapominasz, że oprócz
pracy istnieje TEŻ(nie tesz) czas wolny, który jednak spędza się razem tym
bardziej jeżeli ma się dzieci.

> Idealistką jesteś nie z tej ziemi:)
> Ale to dobrze i tacy tesz sa nam potrzebni...:)

No cóż jeżeli fakt uznawania za realne związki "niedobrane" uważasz za
idealizm to jestem idealistką i cieszę się z tego. Bo nie widzę granic dla
szczęśliwego związku.
Odpowiedz sobie przy okazji czy mając wybór między fantastycznym facetem
(czułym, opiekuńczym, przystojnym), ale bez wykształcenia, a bucem, który
odpowiada Ci intelektualnie wybierzesz buca? Bo ja nie.

Jeśli jest bardzo źle
zawsze może być
gorzej.

c...@w...pl