Re: Próbował ktoś piec tradycyjne, włoskie, puszyste bagietki?

Data: 2015-02-13 19:14:17
Temat: Re: Próbował ktoś piec tradycyjne, włoskie, puszyste bagietki?
Od: "Stefan" <s...@o...pl>

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
net...

Dnia Fri, 13 Feb 2015 18:39:15 +0100, XL napisał(a):

> To jest podstawowe pytanie DLA CIEBIE - ja znam odpowiedź.
>
> A pogardliwie tu określany "słowiański Mickiewicz" na tyle był znany we
> Francji, aby taki Hugo mógł z jego twórczości coś zerŻnąć.

...co oczywiście nie znaczy, że zRZynać musiał. Chooooociaż... gdyby
czasami gdzieś na polu zboże Żął i zwłaszcza je zŻął, to by znaczyło, że i
zŻynać byłoby mu dane, ale szczerze w to wątpię - raczej nie był Żeńcą,
doŻynek nie urządzał.

PS. To tak tonem dygresji.
zrzynać to Adam nie musiał bo podobno genialnie rżnął (vide pamiętniki
którejś ks. Potockiej czy Czartoryskiej)
pozdr
Stefan