Programy kucharskie w TV

41. Data: 2013-10-15 20:20:06

Temat: Re: Programy kucharskie w TV
Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:525d864b$0$2146$65785112@news.neostrada.pl...
> Dnia 2013-10-15 19:38, obywatel Stefan uprzejmie donosi:

> Mogę nawet do niej nie wchodzić.
> To gdzie, Stefan, mieszkasz i kiedy mogę się do Ciebie wprowadzić?

Jeszcze nie wiesz? w Grodzie Kraka! Rodowity centuś a w zasadzie andrus
jestem...
pozdr
Stefan

42. Data: 2013-10-15 20:34:17

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Taka nowa tradycja, fajnie - żona ma tylko ziemniaczki obrać, bo do tego
> drugiego to na pewno zmywarkę jej kupiłeś 3333-)
żona dobrze gotowała, ale ja byłem lepszy...
a teraz już nie zawsze chce mi się wymyślać w kuchni żarełka, nie ma dla
kogo chyba że jakaś okazja się trafi, koledzy podrzucą coś z polowania albo
ciekawy przepis...
pozdr
Stefan

43. Data: 2013-10-15 20:49:47

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-10-15 20:20, obywatel Stefan uprzejmie donosi:

>>> pozdr

> Jeszcze nie wiesz? w Grodzie Kraka! Rodowity centuś a w zasadzie andrus
> jestem...

Hm... Krakuś... musze się zastanowić, czy chcę się odchudzać.

44. Data: 2013-10-15 21:01:58

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.10.2013 16:50, Ikselka pisze:

> Mówimy o KUCHARZACH (czyli ludziach nam obcych, którzy ew. DLA NAS szykują
> jedzenie), a nie o żonach. Od żony to można z utipsionego paluszka wprost
> zlizywać jedzonko...

I wtedy traci znaczenie co na tym paluszku pod tipsem się znajduje? :P
... i włosek w zupie w ząbki kłuć przestaje? :D

> Gesslerowa "wyglądać" - LOL

Ixi - szoł ma wyglądać i ma być szołem... i jeśli jest taka potrzeba to
prowadząca ten szoł ma rzucać garami, pokrywkami i kurwami też.
Gesslerowa to robi i mimo, że włos w kuchni ma rozwiany producenci chyba
na oglądalność nie narzekają.

> Kto wie - gdyby tak nasunęła go głęboko na twarz... a najlepiej także
i na
> resztę...

... ależ Ty to jesteś :P

--
Pozdrówki
Anai

45. Data: 2013-10-15 21:02:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Oct 2013 20:34:17 +0200, Stefan napisał(a):

> żona dobrze gotowała,

Rozumiem :-(((

> ale ja byłem lepszy...
> a teraz już nie zawsze chce mi się wymyślać w kuchni żarełka, nie ma dla
> kogo

Jak to? DLA SIEBIE spróbuj, choć wiem, że to nie jest dobra motywacja na
początek..

> chyba że jakaś okazja się trafi, koledzy podrzucą coś z polowania albo
> ciekawy przepis...

To gotuj DLA NAS i zdjątka wstawiaj, może blog załóż - a co :-)

--
XL
"Dopiero w 1949 r. Światowe Stowarzyszenie Lekarzy zastąpiło przysięgę

46. Data: 2013-10-15 21:28:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Oct 2013 21:01:58 +0200, Anai napisał(a):

> I wtedy traci znaczenie co na tym paluszku pod tipsem się znajduje? :P
> ... i włosek w zupie w ząbki kłuć przestaje? :D

Owszem - jeśli tylko w łóżku nie "kłuje", to i w zupie nie 3333-)

> Ixi - szoł ma wyglądać i ma być szołem... i jeśli jest taka potrzeba to
> prowadząca ten szoł ma rzucać garami, pokrywkami i kurwami też.

No ale żeby do tego wszystkiego aparycją straszyć?
;-PPP

> Gesslerowa to robi i mimo, że włos w kuchni ma rozwiany producenci chyba
> na oglądalność nie narzekają.

Miało oglądalność "Najsłabsze ogniwo", ma zapewne i to... Ludzie lubią z
czipsem w ręku obejrzeć, jak się kogoś gnoi albo jak ktoś sam siebie
kompromituje.
:-/

> i na
> >
> ... ależ Ty to jesteś :P

Niom, nadawałabym się do "Najsłabszego ogniwa" ;-PPP

47. Data: 2013-10-15 21:35:56

Od: LeonKame <k...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-15 13:54, Ikselka pisze:

> ...wymiotne.
>
> A brylują, bo mają swoich pchaczy w mediach.

One nie bryluja one zarabiaja na długi rodziny, wiadomo od dawna że klan
gesslerow tonie w długach oficjalnie.

48. Data: 2013-10-15 21:37:13

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-15 20:15, Qrczak pisze:
> Dnia 2013-10-15 19:38, obywatel Stefan uprzejmie donosi:

> Mogę nawet do niej nie wchodzić.
> To gdzie, Stefan, mieszkasz i kiedy mogę się do Ciebie wprowadzić?

A może zechce nas obie? Do obie-rania ziemniaczków? 8-)

Ewa

49. Data: 2013-10-15 21:38:52

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.10.2013 21:28, Ikselka pisze:

> Owszem - jeśli tylko w łóżku nie "kłuje", to i w zupie nie 3333-)

???
Jakiś błąd zrobiłam? O_o

> Miało oglądalność "Najsłabsze ogniwo", ma zapewne i to... Ludzie lubią z
> czipsem w ręku obejrzeć, jak się kogoś gnoi albo jak ktoś sam siebie
> kompromituje.
> :-/

Nie porównywałabym jednak tych dwóch programów - jakby na to nie
spojrzeć Szczuka nie dostała drugiego, równoległego programu w tej samej
tv a Gesslerowa tak :)

Ja na przykład nie bardzo trawię naszego Masterszefa i bynajmniej nie ze
względu na Magdę Gessler - wkurza mnie niemożebnie "oddawaj fartucha" i
jeszcze bardziej ta druga kobieta, która mimo że to już kolejny sezon
programu, to ja nadal nie wiem kim jest i skąd się tam wzięła, bez
pojęcia taka jakas jest...
Za to Masterszefa z Gordonem bardzo lubię oglądac ;)

50. Data: 2013-10-15 22:46:40

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-15 19:59, Zbyszek Zarzycki pisze:

> Kiedy ja mam dobrą pamięć, bo krótką.
> Taka gadająca jak lektor w Sztyrlicu, dość młoda, podająca przepisy albo tanie albo
szybkie w przygotowaniu, mało wydumane. Parę zrobiliśmy w domu, dobrze wyszły.

To chociaż stację tv i orientacyjną porę nadawczą podaj :)

ocet winny mętny
I kolejny Śmierdzący przepis
Grzyby - Idzie Zima !!
Śmierdzący przepis