Strona główna Grupy pl.rec.dom Promocja - Filtr do wody - Atest PZH - Patent USA - Dozywotnia Gwarancja Re: Promocja - Filtr do wody - Atest PZH - Patent USA - Dozywotnia Gwarancja

Re: Promocja - Filtr do wody - Atest PZH - Patent USA - Dozywotnia Gwarancja

Data: 2002-06-10 07:41:36
Temat: Re: Promocja - Filtr do wody - Atest PZH - Patent USA - Dozywotnia Gwarancja
Od: "Nobel Alfa - Poland" <s...@n...com.pl>

Witamy wszystkich zainteresowanych - Moze kilka wyjasnien :

1. Urzadzenie posiada Atest Panstwowego Zakladu Higieny nr HK/W/0611/01/98 -
jezeli ktos interesowal sie kiedys formalnosciami w zdobyciu Atestu PZH to
wie ze wymogi sa bardzo rygorystyczne i fakt ze nasze urzadzenia posiadaja
taki Atest gwarantuje jakosc urzadzen.

2. Jezeli chodzi o Mineralizator : to kazde urzadzenie moze zostac
wyposazone w mineralizator poczawszy od F200-Junior a skonczywszy na NOBEL
2000 - zalezy tylko od woli kupujacego !

3. Zawartosc mineralow :

- calcium cation Ca 2+ = 26,4 mg/dm3
- magnesium cation Mg 2+ = 20,1 mg/dm3
- sodium cation Na+ = 1,3 mg/dm3
- potasium cation K+ = 0,7 mg/dm3
- carbonate anion CO3 2- = 25,1 mg/dm3
- hydro-carb. anion HCO3 2- = 30,6 mg/dm3
- sulfate anion SO4 2- = 12,4 mg/dm3
- chloride anion Cl - = 5,0 mg/dm3

> tego

4. Rzeczywiscie zestaw 6 stopniowej filtracji z mieralizatorem kosztuje
obecnie 1690 zl

> Calkowicie zgadzam sie ze zdaniem Jarka P. Sam mialem zestaw z odwrocona
> osmoza i woda z niego nie nadawala sie do picia. Kiedy zakwestionowalem
> uczciwosc sprzedawcy i zarzadalem demontazu urzadzenia i zwrotu pieniedzy
> zaoferowano mi mineralizator. Jak pozniej dowiedzialem sie sprzedawcy
> proponuja takie minaeralizatory po jakims czasie uzywania systemu
oczywiscie
> kazac sobie dodatkowo placic. Po krotkiej dyskusji zestaw zostal mi
> zdemontowany i zwrocono pieniadze.

5. Smak wody - no coz nie wiem jakiej firmy Pan kupil urzadzenie - ale
naszej firmy urzadzenia nie maja takich problemow - wrecz przeciwnie - jak
Klienci przyzyczajaja sie do tej wody to w przypadku kiedy przez krotki
okres nie spozywaja tej woddy to wzywaja szybko serwis zeby wymienic
wklady - Eksploatacja nie jest znowu taka droga - Roczny koszt utrzymania
urzaadzenia : 7 wkladow (3 mechaniczne i 4 weglowe) = ok. 300 zl (80 gr na
dobe) - wklad mienralizujacy (12 m-cy = 95 zl)

Niezbedne mineraly mozna wzbogacic dzieki stosowaniu wkladu Mineralizujacego
lub dobrze sie odzywiajac - w pozywieniu tez jest wystarczajaca ilosc
mineralow !!!

> DODAM DO WASZEJ DYSKUSJI JESZCZE JEDNA RZECZ NA TEMAT FILTROW Z ODWROCONA
> OSMOZA. WZRASTA BARDZO ZUZYCIE WODY, BO TYLKO CZESC WODY JEST PRZECISKANA
> PRZEZ MEMBRANE, WIEKSZA CZESC LECI DO SCIEKOW.

6. Woda musi zostac wydalana do sciekow - taka jest zasada dzialania
membrany omotycznej - ale w dobrych urzadzeniach - firmy NOBEL (z
wmontowanymi ogranicznikami przeplywu i automatycznymi zaworami odcianajcymi
procent tej wody nie jest tak duzy).

> Po tych przygodach nabylem system firmy Amway, ktory pozostawia w wodzie
> korzystne skladniki mineralne (magnez, wapn,) i jestem bardzo zadowolony.

7. System nie moze zostawiac w wodzie czesc pierwiastkow a czesc odrzucac -
albo wszystko czysci albo Pan pije dalej brudna wode !!!

- mozna jedynie wzboagacac wode w niezbedne mineraly przy zastosowaniu
Mineralizatora w osatnim stadium filtracji (kazde urzadzenie moze zostac
wyposazone w mineralizator (koszt domontowania ok. 200 zl)

8. Firma Amway ??? - no coz !

> Woda jest smaczna i skonczylem z targaniem do domu butelek wody
mineralnej.
> Pije wode z kranika. Poza tym wklad filtrujacy wystarcza na rok. Chetnym
> polecam i moge poadc namiary.

Myslimy ze Pan Artur tez jest zadowolony z naszego urzadzenia i goraco Go
pozdrawiamy !

Wszystkim zainteresowanym pragniemy zaznaczyc ze w dobie XXI wieku jest cos
takiego jak Internet (e-mail), telefon , czy naet napisac list -
I kazdy kto naprawde jest zainteresowany zakupem urzadzenia moze skorzystac
z ktoregos rozwiazania i zadac nam pytanie - zawsze odpowiemy i udzielimy
wyczerpujacych informacji !!!!!!

Firma Nobel Corporation sprzedala w Polsce w ciagu roku 1998 ponad 3000
urzadzen i ajkos nikt sie nie skarzy - wszyscy sa zadowloleni i polecaja
nasze urzadzenia znajomym - Firma Nobel Corporation dziala preznie w 12
krajach Europy i ma swoja renome !!!

A Amway - no coz ja pamietam ze bylo to niezle nabieranie ludzi - Ale kazdy
ma wolny wybor !!

Pozdrawiam wszystkich serdecznie !

Z wyrazami szacunku

Marcin L.