Strona główna Grupy pl.rec.dom Promocja - Filtr do wody - Atest PZH - Patent USA - Dozywotnia Gwarancja Re: Promocja - Filtr do wody - Atest PZH - Patent USA - Dozywotnia Gwarancja

Re: Promocja - Filtr do wody - Atest PZH - Patent USA - Dozywotnia Gwarancja

Data: 2002-06-10 08:40:43
Temat: Re: Promocja - Filtr do wody - Atest PZH - Patent USA - Dozywotnia Gwarancja
Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl>

Użytkownik "Nobel Alfa - Poland" <s...@n...com.pl> napisał w wiadomości
news:ae1ku9$nje$1@news.tpi.pl...

> 2. Jezeli chodzi o Mineralizator : to kazde urzadzenie moze zostac
> wyposazone w mineralizator poczawszy od F200-Junior a skonczywszy na NOBEL
> 2000 - zalezy tylko od woli kupujacego !

No coz, wielka szkoda ze zalezy to TYLKO od wiedzy i woli kupujacego,
szkoda ze firma sama nie informuje o fakcie, ze taki remineralizator jest
konieczny w przypadku uzywania wody z takiego filtra do celow spozywczych.

> Niezbedne mineraly mozna wzbogacic dzieki stosowaniu wkladu
Mineralizujacego
> lub dobrze sie odzywiajac - w pozywieniu tez jest wystarczajaca ilosc
> mineralow !!!

Nie mowimy o witaminie C, ktora mozna po prostu uzupelnic! Mowimy o
spozywaniu wody niemal destylowanej, ktora owe mineraly wyplukuje.

> 7. System nie moze zostawiac w wodzie czesc pierwiastkow a czesc
odrzucac -
> albo wszystko czysci albo Pan pije dalej brudna wode !!!

Brud brudowi nie rowny. Klasyczne filtry filtruja wszystkie "grube"
zanieczyszczenia, usuwaja flore bakteryjna itepe, nie jestem tutaj
fachowcem, wiec napisze jeszcze tylko ze zwyczajny "dzbankowy" filtr Brita
calkowicie wystarcza do przywrocenia ochydnej warszawskiej kranowie
normalnego smaku oraz pozbawia uzytkownika czajnika "przyjemnosci"
regularnego odkamieniania go.

> Firma Nobel Corporation sprzedala w Polsce w ciagu roku 1998 ponad 3000
> urzadzen i ajkos nikt sie nie skarzy - wszyscy sa zadowloleni i polecaja
> nasze urzadzenia znajomym - Firma Nobel Corporation dziala preznie w 12
> krajach Europy i ma swoja renome !!!

Bo tez nikt nie twierdzi, ze uzytkownik takiego filtra zemrze w miesiac po
jego zamontowaniu. Niedobory mikroelementow objawiaja sie na bardzo wielu
"frontach" i niekoniecznie musza byc kojarzone z woda.

J.