Re: Propozycja: pl.sci.medycyna.moderowana

Data: 2002-08-12 07:56:33
Temat: Re: Propozycja: pl.sci.medycyna.moderowana
Od: "Sigurd" <s...@p...onet.pl>

<a...@b...prasowe.ksi> pisze:

> Nina, zgłaszam Cię niniejszym.

A ja tak zupełnie poważnie proszę, żeby mi ktoś wytłumaczył, jak toto ma
działać, bo nie rozumiem. Tzn. z tego co rozumiem, ma to wyglądać w zamyśle
autorów propozycji tak, że za każdy "wycinek medycyny" odpowiada inny
moderator. Ten moderator to nie taki zwykły moderator, co to dopuszcza lub
nie posty, tylko taki, który na podstawie nadesłanych postów (nie
ukazujących się na grupie, tylko travfiających do moderatora) układa jakiś
zbiorczy post cyklicznie wysyłany na grupę. Czyli coś w rodzaju ciągle
uaktualnianego FAQ. Dobrze rozumiem? Np. "moderator od prostaty" zbiera
wszystkie posty o prostacie, po czym tworzy z nich spójny dokument, w którym
mozna przeczytać np. o objawach schorzeń prostaty, powikłaniach, sposobach
leczenia, nowinkach technicznych itp. To tak ma wyglądać?

To mi sie ten pomysł podoba, bo chociaż nie jest to zwykła, tradycyjna grupa
dyskusyjna, to jest to niezły pomtysł na zebranie masy wiedzy w jednym
miejscu. Inna sprawa, że faktycznie najlepiej by było, gdyby to było
sprzężone z jakąś stroną www - bo tego typu materiał aż się prosi, żeby
pojawił się na www.

Sigurd
PS. A w ogóle to przeżyłem ostatnio dłuższą chwilę refleksji na temat
klimatu tej grupy... I chyba włożę kij w mrowisko - ale to w następnym
poście, i pewnie nie dzisiaj...