Re: Proszę o radę- moja córka...

Data: 2006-04-19 07:38:27
Temat: Re: Proszę o radę- moja córka...
Od: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl>

news:e23vtn$jds$1@news.onet.pl...
> "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> wrote in message

> a ja mysle, ze powinnas nieco wiecej szanowac osobe Baby Jagi.
> mam nadzieje, ze przynajmniej dzieci nauczyals wiekszego szacunku dla
> innych.

???
BabaJago jeśli poczułaś się urażona, to przepraszam.
Moje doświadczenie życiowe mówi jednak, że jeśli coś się dzieje z dzieckiem,
a nie miało ono żadnych traumatycznych przejść, to wystarczy poprawić
komunikację rodzice - dziecko i kłopoty się kończą, ale tę komunikację musi
poprawić dorosły... Wprowadzenie zmiany stoi wyłącznie po stronie osoby
dorosłej. Jak ona zmieni się to dziecko się też zmieni. Skoro wprowadzenie
zmiany jest zmianą osoby dorosłej to właśnie ta osoba powinna się udać na
warsztaty tudzież terapię przede wszystkim. Nie znaczy to, że
specjalistyczna pomóc dziecku nie jest potrzebna, ale przede wszystkim jest
potrzebna rodzicowi. Córka Ci odpysknęła, ale zastanów się, czy jednak nie
miała racji.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl