Przedstawiam: spadkobiercy Wisi

601. Data: 2012-02-12 22:05:36

Temat: Re: Przedstawiam: spadkobiercy Wisi
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Lut, 22:27, "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> wrote:
> "Stalker" <t...@i...pl> wrote in message
>
> news:b37a52d5-d227-452d-8475-e1ec30cee76e@l16g2000vb
l.googlegroups.com...

> cos dla ciebie ;)
>
> http://pozytywna.pl/obrazek/114/

Szybko poszło... Tak ciężko znieść zdanie inne od własnego?

Stalker

602. Data: 2012-02-12 22:16:37

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Lut, 22:27, glob <r...@g...com> wrote:

> Acha czyli nie potrzebnie piszemy, bo ty nie chcesz lub nie umiesz
> zrozumieć tekstu pisanego. My z Iwoną pokazaliśmy że problem nie jest
> w aborcji ,bo albo będą strzelać do dziewczynek, albo je topić lub
> inne metody.
>  Rząd w Chinach prowadzi politykę jednego dziecka bo mają
> przeludnienie, kultura owa preferuje chłopców, więc dziewczynki są
> mordowane i można to zrobić nawet czołgami lub gazem, nie trzeba wcale
> aborcji.

To jest ucieczka w stronę absurdu... Jakby na to nie patrzeć to jednak
aborcji się dokonuje, a nie rozjeżdżania czołgami...
I jakby nie zaklinać rzeczywistości to właśnie przyzwolenie na aborcję
zachwiało demografią AŻ TAK.

> W indiach rząd nic nie musiał wprowadzać bo przeludnienie
> samo pokazało że nie utrzyma się wielu dzieci i tu też wolą chłopców,
> więc zbędną ilość dziewczynek eksterminują. A co się robi w
> przeludninej afryce? Robi się rozpowszechnianie właśnie antykoncepcji,
> uświadamia seksualnie by ludzie bezmyślnie się nie rozmnażali. Jak też
> uświadamia że kastrowanie dziewczynek to zabobon bardzo bolesny dla
> kobiet i niewłaściwy. Tu trzeba właśnie więcej takiej pomocy, a i tak
> taka walka jest obliczona na lata. Ale to już lepsze niż nakaz
> eksterminacji dzieci.

I znowu nie do końca się zgodzę. Antykoncepcja nie ochroni w przypadku
Chin dziewczynek.
Z bardzo prostego powodu: Nikt nie wie jakiej płci dziecko się
poczęło, dopóki się go nie pocznie i trochę nie poczeka.
Polityka jednego dziecka to jest jedna sprawa, ale ludzie, którzy chcą
mieć to jedno dziecko chcą mieć syna...
i decyzję o aborcji podejmują jak najbardziej świadomie już w sytuacji
kiedy wiadomo, że jest to dziewczynka.

603. Data: 2012-02-12 22:31:32

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stalker" <t...@i...pl> wrote in message
b.googlegroups.com...

> Ciekawe, z której mojej wypowiedzi coś takiego wynika.
> Gdzie i w którym miejscu napisałem że NIC nie należy mówić. Bo cały
> czas uważam, że należy mówić bardzo dużo, ale o innych rzeczy niż
> tobie si wydaje :-)

ok. To sprecyzuj- co nalezy mowic. Bo o tym, ze 13 lat nie jest najlepszym
wiekiem
juz powiedziales.

> Nigdy nie twierdziłem, że to się wyklucza. To jest jednak kwestia
> odpowiedniego położenia akcentów i użycia WŁAŚCIWYCH narzędzi.
> Po rozmowie na temat aborcji, gdzie wg ciebie narzędzia (a co dopiero
> mówić np. o kolejności ich użycia) są bez znaczenia wiem jednak że nie
> jesteś w stanie tego zrozumieć...

to, ze wyciagasz wnioski jakie prezentujesz nie jest moja wina. Jakies to sa
wiec wg ciebie wlasciwe narzedzia?

> Matko, mam zejść na wylew? 3-) *

daleko ci do tego. Niedokrwiony jestes w tym rejonie.

> Zdejmij klapki, będziesz widzieć szerzej :-)

znow cos widzisz czego nie ma??

i.

604. Data: 2012-02-12 22:32:20

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stalker" <t...@i...pl> wrote in message
.googlegroups.com...

l.googlegroups.com...

> Szybko poszło... Tak ciężko znieść zdanie inne od własnego?

lol- jak mi sie nawinie jakis obrazek na wymyslanki, to tez szybko
zamieszcze ;))

i.

605. Data: 2012-02-12 22:33:54

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stalker" <t...@i...pl> wrote in message
.googlegroups.com...

> [...]
> aborcji się dokonuje, a nie rozjeżdżania czołgami...
> I jakby nie zaklinać rzeczywistości to właśnie przyzwolenie na aborcję

mysle, ze USG zachwialo demografia. To wszystko przez te fale. Sie widzi
jaka plec.
Co za pech.

Precz z USG!!!! ;))

i.

606. Data: 2012-02-12 22:38:11

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Lut, 23:32, "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> wrote:
> "Stalker" <t...@i...pl> wrote in message

.googlegroups.com...

vbl.googlegroups.com...

> lol- jak mi sie nawinie jakis obrazek na wymyslanki, to tez szybko
> zamieszcze ;))

I jak, ulżyło? Lepiej się zrobiło? ;-)

Stalker

607. Data: 2012-02-12 22:41:36

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stalker" <t...@i...pl> wrote in message
.googlegroups.com...

.googlegroups.com...

vbl.googlegroups.com...

> I jak, ulżyło? Lepiej się zrobiło? ;-)

nozyce??

nie wiedzialam.

i.

608. Data: 2012-02-12 22:42:23

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Lut, 23:33, "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
.googlegroups.com...

> mysle, ze USG zachwialo demografia. To wszystko przez te fale. Sie widzi

Przecież to nie jest żadna tajemnica, ani jakieś zaskoczenie, że USG
ma w tamtych warunkach bardzo duże znaczenie.
Indie są ogromnym odbiorcą aparatów USG, zwłaszcza tych przewoźnych,
żeby można było dotrzeć do najbardziej zapadłych wiosek.

Można oczywiście pójść w dziwaczny absurd, ale trzeba być ślepym, żeby
nie zauważyć, że bez względu na to co USG daje kobietom w krajach
rozwiniętych, tam służy zupełnie czemu innemu...

Stalker

609. Data: 2012-02-12 22:48:09

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stalker" <t...@i...pl> wrote in message
t.googlegroups.com...

> [...]
> nie zauważyć, że bez względu na to co USG daje kobietom w krajach
> rozwiniętych, tam służy zupełnie czemu innemu...

dziwaczny absurd? przeciez to wlasnie ten twoj zwiazek przyczynowo skutkowy.

i.

610. Data: 2012-02-12 22:57:16

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Lut, 23:48, "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> wrote:
> "Stalker" <t...@i...pl> wrote in message

t.googlegroups.com...

bw.googlegroups.com...

> dziwaczny absurd? przeciez to wlasnie ten twoj zwiazek przyczynowo skutkowy.

Mój związek? :-)

Jest narzędzie, dzięki któremu można rozpoznać płeć dziecka przed jego
urodzeniem.
Pytanie: Jaki będzie SKUTEK stosowania go w silnie patriarchalnym
środowisku, gdzie liczy się tylko urodzenie syna?

Odpowiedź: co za pech dla milionów dziewczynek...

I to nie jest wina USG, ale kompletnego lekceważenia przez różnego
rodzaju ludzi (w tym piszących na tej grupie),
że trzeba wiedzieć co, jak i kiedy się stosuje, żeby uzyskać właściwy
efekt.

Stalker

funfela Wisi promuje mlodziezy odpowiedzialne macierzynstwo :)
Na życzenie Szymborskiej pogrzeb będzie świecki
Szymborska nie żyje.
ORIENTACJA NEKROFILNA I BIOFILNA W KONCEPCJI RADYKALNEGO HUMANIZMU.
ACTA i GMO mają wspólny mianownik?