Przedstawiam: spadkobiercy Wisi

621. Data: 2012-02-13 16:10:06

Temat: Re: Przedstawiam: spadkobiercy Wisi
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Lut, 02:44, "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> wrote:
> "Stalker" <t...@i...pl> wrote in message

t.googlegroups.com...

> [...]
vbt.googlegroups.com...

> [...]
bw.googlegroups.com...

> i to nie jest wina edukacji seksualnej, ze dzieci rodza dzieci.

Brzytwa jest bardzo fajnym narzędziem, można się nią ogolić, można coś
przeciąć, etc.
Jednak z jakichś niewyjaśnionych przyczyn ludzie propagują hasło: "To
jak dać małpie brzytwę".

I jak by to powiedzieć, nie brzytwa winna, że się małpa pocięła, ino
ta osoba, co nie wie że się brzytwy małpie nie daje...

Stalker

622. Data: 2012-02-13 16:13:55

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Lut, 16:38, zażółcony <r...@c...pl> wrote:

> Wyprowadźmy może jednak problem aborcji z kontekstu
> wschodnioazjatyckiego, bo nas zaraz zeżrą egzotyczne choroby
> intelektualne :)

Z jednej strony bardzo bym chciał, bo jak pisałem, to jest po prostu
przykład na "skutek odwrotny od zamierzonego", ale z drugiej strony
odkrył on właśnie niezamierzenie pewien sposób myślenia, w którym
wszystko jedno jest co, kiedy i jak się stosuje, ważne jest tylko to
żeby stosować :-)

Stalker

623. Data: 2012-02-13 16:15:40

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Lut, 16:57, zażółcony <r...@c...pl> wrote:
> [...]
qg.googlegroups.com...

> [...]
> w innych kierunkach wybory są również ograniczone (z różnych przyczyn)
> może to być podstawą 'niewygodnej', ale jednak równowagi.
>
> Zbytnie skupienie na technikaliach uprawiania seksu to ułatwianie
> wyborów w kierunku uprawiania seksu. Przydałoby się jednak wśród dzieci
> coś z drugiej strony, coby ułatwiało wybory za opóźnieniem
> współżycia. Można oczywiście promować wierność jednemu partnerowi
> itp, ale zawsze pod spodem powinno, jako nadrzędne, być promowane
> 'zaczynasz seks = wkraczasz w świat silnych zobowiązań, być może
> na całe życie. Nie jesteś gotów - nie wchodź'.

Gdzie się podpisać? :-)

Stalker

624. Data: 2012-02-13 19:35:59

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stalker" <t...@i...pl> wrote in message
t.googlegroups.com...

> [...]
>
> I jak by to powiedzieć, nie brzytwa winna, że się małpa pocięła, ino
> ta osoba, co nie wie że się brzytwy małpie nie daje...

i jesli sie uwaza, ze malpa sie pociela tylko i wylacznie dlatego, ze
dostala
brzytwe- to ma sie problem.

i.

625. Data: 2012-02-13 19:40:54

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stalker" <t...@i...pl> wrote in message
b.googlegroups.com...

> [...]
> odkrył on właśnie niezamierzenie pewien sposób myślenia, w którym
> wszystko jedno jest co, kiedy i jak się stosuje, ważne jest tylko to

bo jesli sie uwaza, ze przez "usg nie lubi sie dziewczynek" wtedy
rzeczywiscie
wszystkie przyczyny maja taki a nie inny skutek....

i.

626. Data: 2012-02-13 19:50:13

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"zażółcony" <r...@c...pl> wrote in message

> [...]
> Znaczy się chciałem powiedzieć, że upraszczanie wyborów tylko
> w jednym kierunku sprawi, że ten wybór będzie statystycznie podejmowany

masz jakies statystyki na to? bo ten link Stalkera to raczej poparl, to ze
ci co chca
wykorzystac seks dla wlasnych celow, raczej beda umieli i bez edukacji sie
obejsc.

> Zakaz aborcji ogranicza wybory w jakimś kierunku. W sytuacji, gdy
> w innych kierunkach wybory są również ograniczone (z różnych przyczyn)
> może to być podstawą 'niewygodnej', ale jednak równowagi.

moze sie przyjrzyj ile nielegalnych aborcji, i turystyki aborcyjnej w kraju.
Ilosci nawet sie
nei zna, bo schodzi sie do podziemia. To sa mrzonki telewizji TRWAM.

> Zbytnie skupienie na technikaliach uprawiania seksu to ułatwianie wyborów
> w kierunku uprawiania seksu.

bzdura.

> [...]
> 'zaczynasz seks = wkraczasz w świat silnych zobowiązań, być może
> na całe życie. Nie jesteś gotów - nie wchodź'.

przydalo by sie wychowanie w rodzinie, ale nie pruderyjnej, ktora nie
bedziemowic
o seksie.

> Gdybyż rzeczywiście antykoncepcja była 100% pewna. Ale nie jest.

i to jest argument zeby o niej nie mowic, nie stosowac?? bo nie rozumiem?

i.

627. Data: 2012-02-13 19:56:46

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Lut, 20:40, "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> rzeczywiscie
> wszystkie przyczyny maja taki a nie inny skutek....

Rozumiesz już Redi dlaczego jest mi na rękę, żeby ten wątek się kręcił
i to koniecznie z udziałem Iwon(k)i? :-)

Stalker

628. Data: 2012-02-13 20:04:33

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

b.googlegroups.com...

> Rozumiesz już Redi dlaczego jest mi na rękę, żeby ten wątek się kręcił
> i to koniecznie z udziałem Iwon(k)i? :-)

Skutek-przyczyna. W Chinach skutek, czyli płeć żeńska= aborcja. W Polsce
skutek = dziecko chore nieuleczalnie bez żadnych szans na samodzielną
egzystencję, z gwałtu = aborcja.
Gdzie tu widzisz inny skutek od zamierzonego?

--

Paulinka

629. Data: 2012-02-13 20:05:03

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stalker" <t...@i...pl> wrote in message
bb.googlegroups.com...

b.googlegroups.com...

> Rozumiesz już Redi dlaczego jest mi na rękę, żeby ten wątek się kręcił
> i to koniecznie z udziałem Iwon(k)i? :-)

Ikselka, to Ty?? :))))

i.

630. Data: 2012-02-13 20:15:52

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a napisał(a):
> "Stalker" <t...@i...pl> wrote in message
bb.googlegroups.com...

b.googlegroups.com...

> Ikselka, to Ty?? :))))
>
> i.

Może to też ktoś z Kielc, może mąż? .To by się nawet zgadzało że temat
seksu mu przeszkadza, bo by chciał i nie może i Ikselcia też by
chciała ale on nie może. To by coś już wyjaśniało.:)))

funfela Wisi promuje mlodziezy odpowiedzialne macierzynstwo :)
Na życzenie Szymborskiej pogrzeb będzie świecki
Szymborska nie żyje.
ORIENTACJA NEKROFILNA I BIOFILNA W KONCEPCJI RADYKALNEGO HUMANIZMU.
ACTA i GMO mają wspólny mianownik?