Re: Przedstawiam: spadkobiercy Wisi

From: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Przedstawiam: spadkobiercy Wisi
Date: Mon, 13 Feb 2012 13:50:13 -0600
<jgk7pq$vmp$2@news.icm.edu.pl> <jgk8nh$77e$1@inews.gazeta.pl>
<jgm957$hi6$1@usenet.news.interia.pl> <jgm9ka$a6m$1@inews.gazeta.pl>
<jgm9tf$ihk$1@usenet.news.interia.pl> <jgma3b$bdg$1@inews.gazeta.pl>
<jgmaai$jcj$1@usenet.news.interia.pl> <jgmap4$e1r$1@inews.gazeta.pl>
<jgmhal$uhm$1@usenet.news.interia.pl> <jgrdnl$c0$1@inews.gazeta.pl>
<jgs134$o58$1@usenet.news.interia.pl> <jgsopv$opc$1@inews.gazeta.pl>
<jh2skt$l90$1@news.icm.edu.pl> <jh39re$t61$1@inews.gazeta.pl>
<3...@l...googlegroups.com>
<d...@v...googlegroups.com>
<jh3p6n$hmv$1@usenet.news.interia.pl>
<f...@f...googlegroups.com>
<jh92tk$534$1@inews.gazeta.pl>
<9...@d...googlegroups.com>
<jh9765$li3$1@inews.gazeta.pl> <jhbbtf$806$1@news.icm.edu.pl>

"zażółcony" <r...@c...pl> wrote in message
news:jhbbtf$806$1@news.icm.edu.pl...

> Ale tu też zbytnio nie upraszczajmy. "Okazja czyni złodzieja
> a kto rano staje, temu pam Buk daje"
> Znaczy się chciałem powiedzieć, że upraszczanie wyborów tylko
> w jednym kierunku sprawi, że ten wybór będzie statystycznie podejmowany
> częściej.

masz jakies statystyki na to? bo ten link Stalkera to raczej poparl, to ze
ci co chca
wykorzystac seks dla wlasnych celow, raczej beda umieli i bez edukacji sie
obejsc.

> Zakaz aborcji ogranicza wybory w jakimś kierunku. W sytuacji, gdy
> w innych kierunkach wybory są również ograniczone (z różnych przyczyn)
> może to być podstawą 'niewygodnej', ale jednak równowagi.

moze sie przyjrzyj ile nielegalnych aborcji, i turystyki aborcyjnej w kraju.
Ilosci nawet sie
nei zna, bo schodzi sie do podziemia. To sa mrzonki telewizji TRWAM.

> Zbytnie skupienie na technikaliach uprawiania seksu to ułatwianie wyborów
> w kierunku uprawiania seksu.

bzdura.

>Przydałoby się jednak wśród dzieci
> coś z drugiej strony, coby ułatwiało wybory za opóźnieniem
> współżycia. Można oczywiście promować wierność jednemu partnerowi
> itp, ale zawsze pod spodem powinno, jako nadrzędne, być promowane
> 'zaczynasz seks = wkraczasz w świat silnych zobowiązań, być może
> na całe życie. Nie jesteś gotów - nie wchodź'.

przydalo by sie wychowanie w rodzinie, ale nie pruderyjnej, ktora nie
bedziemowic
o seksie.

> Gdybyż rzeczywiście antykoncepcja była 100% pewna. Ale nie jest.

i to jest argument zeby o niej nie mowic, nie stosowac?? bo nie rozumiem?

i.