Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.g
ermany.com!news.mb-net.net!open-news-network.org!aioe.org!not-for-mail
From: Bart <b...@b...localhost.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Przemoc w szkole
Date: Sat, 28 Oct 2006 08:32:59 +0200
Organization: Aioe.org NNTP Server
Lines: 28
Message-ID: <ehutig$p1m$1@chiara.aioe.org>
References: <ehptto$6q$1@atlantis.news.tpi.pl> <ehq58p$3h1$1@atlantis.news.tpi.pl>
<ehq5hg$16d$1@news.onet.pl> <ehq7h5$3o1$1@nemesis.news.tpi.pl>
<ehus1k$mk2$1@chiara.aioe.org> <4...@w...pl>
NNTP-Posting-Host: Gqa+iSoisBNQdAUIIZi6Hw.user.aioe.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Complaints-To: a...@a...org
User-Agent: Unison/1.7.7
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.psychologia:353761
Ukryj nagłówki
On 2006-10-28 08:15:16 +0200, gazebo <g...@w...pl> said:
> Bart wrote:
>>
>>>> Ach jakże "mądrze" pewnie się czujesz pisząc "sama nie wiem, co mnie
>>>> bardziej szokuje".
>>>
>>> Dość mądrze, pracuję w gimnazjum jako nauczyciel.
>>
>> i co jak Ci sie srać zachce jak prowadzisz lekcje to co robisz?
>> Skupiasz sie na zaciskaniu zwieraczy czy wychodzisz na moment do WC
>> (sama czy z cala klasa?)
>
>
> ja to jestem ciekaw jak to robi chirurg w trakcie dziesieciogodzinnej
> operacji na przyklad :)
moze moj przyklad nie jest idealny ale sie troche zbulwersowalem :)
chodzi mi o to ze za moich czasow bylo calkiem normalne ze nauczyciel
opuszczal na pare minut klase. czasem byl wychowawca innej klasy i jak
robili zdjecia to jego klasa poprosila go o przyjscie, czasem musial
wyjsc do wc, czasem po jakies materialy niezbedne do prowadzenia
lekcji, rozne byly sytuacje i akurat tutaj nie wydaje mi sie aby to ze
nauczyciel opuscil sale mialo jakies wieksze znaczenie. gnoje mogliby
poza szkola to samo dziewczynce zrobic i czyja by byla wtedy
wina?przestancie juz bronic to mlodociane gowno i dajcie im porzadny
wpierdal i robote w kamieniolomach na pare lat. wtedy moze znormalnieja.
|