Re: Przepisy na zdrowe jadlo!

Data: 2006-04-21 18:39:36
Temat: Re: Przepisy na zdrowe jadlo!
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk>

On Fri, 21 Apr 2006 19:33:13 +0200, "maf"
<m...@n...alpha.pl> wrote:

>U?ytkownik "maf" <m...@n...alpha.pl> napisa? w wiadomo?ci
>Hehe, wegetarianie atakuja. Przegladalem przepisy, nawet bigos jest z
>kielbasek sojowych.
>Zajrzalem w zrodlo strony (takie moje zboczenie) a tam:
>"<meta name="keywords" content="kuchnia wegetaria?"ska, wega?"ska,
>wegetarianizm, weganizm, kulinaria, kulinarny, Ola, Aleksandra Dembska,
>wegetarianka, weganka, wegetarianin, wegetarianie, weganin, weganie,
>zwierzÄTta, vege, vegetarian, vegetarianism, vegan, ..."
>Ale pomysl na strone mi sie podoba
>Pozdr
> [...]

Ktory pomysl? Z panienkami czy przepisami? Bo jak z panienkami,
to ja zadama (rzondam) rownouprawnienia i mam nadzieje na
chlopakow, co beda zerkac znad sagana czarujacym okiem. Majtasy
moga sobie darowac :P znaczy nie ZUPELNIE maja sobie darowac, ale
jakies wymyslne :PPPPP

pierz, zupelnie niewymagajacy
K.T. - starannie opakowana