Re: Przepisy niekompletne, oszukiwane

Data: 2003-07-18 21:11:22
Temat: Re: Przepisy niekompletne, oszukiwane
Od: a...@p...onet.pl

> Czesc! A ja sie z Toba po czesci zgodze. W kwestii smaku. Wiekszosc potraw
> prezentowanych tutaj jest zwyczajna, mierna. Pare zagoscilo u mnie w domu,
> sa to glownie przepisy Magdy Bassett i Krysi Thompson oraz Herbatki "Zachwyt
> imama". Ale nie padam tak na kolana przed tymi paniami, jak wiele tu osob,
> dlatego, ze w moim gronie sporo osob swietnie gotuje i nie dziwi mnie ta
> umiejetnosc. Natomiast pare razy dalam sie nabrac na te ochy i achy i
> upieklam to, czy owo i szkoda bylo maki, inych skladnikow i czasu. Tak,
> [...]

Wiesz, Zuzka, nieladnie zarzucac przecietnosc przepisom, ktore ktos zadal
sobie trud tu wpisac, samej skrywajac skrzetnie swoje nieprzecietne przepisy,
poniewaz nie uznajesz forum za godnego ich odbiorcy. Traktujesz grupe
wylacznie konsumpcyjnie? Jak tanie i kiepskie czasopismo z przepisami?

Nie wspomne juz o tym, ze alex vel tracy vel janek zarzuca celowe
zamieszczanie nieprawidlowych przepisow na grupie, wytykajac tu szczegolnie
Magde B., nie podajac natomiast konkretnego przykladu, a Ty poniekad
przyznajesz mu racje.

Pozdrawiam,
Ania