Przyrządzanie tatara.

41. Data: 2009-01-23 18:49:09

Temat: Re: Przyrządzanie tatara.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Jan 2009 09:47:11 -0800 (PST), Panslavista napisał(a):

> [...]
>>> 2. Kielbasa KONSKA
>>> 3. kabanosy ze strusia
>>> 4. parowki z krolika
>>> 5. mielonka z dzika
>>> 6. mielonka z sarniny

> To w jakim sklepie byłaś cały dzień? Tamte były milicyjne...

Na kursa rękodzieła artystycznego chodzę, trzy razy w tygodniu, aż do końca
kwietnia - będę twórczynią ludową niedługo i będe mogła swoje prace
wystawiać - bagatela, 10 zł za bukiecik bibułkowych stokrotek razy 170 to
jest 1700 zł w trzy godziny, jak jedna z koleżanek ;-)

42. Data: 2009-01-23 18:51:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Jan 2009 19:49:09 +0100, Ikselka napisał(a):

> Na kursa rękodzieła artystycznego chodzę, (...)

Aha-aha, a potem jeszcze migiem do fryzjera, bo imrezę mamy jutro - ludową
:-)

43. Data: 2009-01-23 20:58:03

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Sty, 19:51, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> Dnia Fri, 23 Jan 2009 19:49:09 +0100, Ikselka napisa (a):

> Aha-aha, a potem jeszcze migiem do fryzjera, bo imrez mamy jutro - ludow
> :-)

Piwo w pubie?

44. Data: 2009-01-23 21:43:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Jan 2009 12:58:03 -0800 (PST), Panslavista napisał(a):

> Piwo w pubie?

Nie chodzę do pubów - tylko raz byłam. Nie moje rejony, przykro mi, mąż mi
nie pozwala ;-)
Impreza jest sąsiedzka, karnawałowa, pub to dla nas trochę mało jak na taką
okazję. Zacieśniamy wiejskie sasiedzkie więzi społecznościowe - dobre
żarełko, tańce i swawole u sąsiadów w agroturystycznym gospodarstwie;
warunki to oni mają, oj, mają :-D

45. Data: 2009-01-23 22:02:56

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> okazję. Zacieśniamy wiejskie sasiedzkie więzi społecznościowe - dobre
> żarełko, tańce i swawole u sąsiadów w agroturystycznym gospodarstwie;

Pisałem o tym psychicznym.

46. Data: 2009-01-23 22:30:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Jan 2009 23:02:56 +0100, Panslavista napisał(a):

> Pisałem o tym psychicznym.

Nierozumię.

47. Data: 2009-01-24 05:05:14

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Sty, 23:27, "Bluzgacz" <p...@w...org> wrote:
> Użytkownik "Panslavista" <p...@g...com> napisał w wiadomości
>
> Lepiej mi powiedz kiedy moje dziecko do mnie trafi.
>
> Kup mu snajperke, to trafi z pewnoscia juz niedlugo.
> Moze nawet skutecznie i wtedy te parszywa kozacka morde.
> Pseudo-polaku.
> --
>                 Bluzgacz

He..he, a nie wierzyli, że urodził się następca Stalina - tamten od
hr. Przewalskiego, ten od hr. Mikulskiego...

48. Data: 2009-01-24 08:32:46

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nierozumię.

Logicznym i na dodatek "sci"...

49. Data: 2009-01-24 09:58:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Jan 2009 09:32:46 +0100, Panslavista napisał(a):

> Logicznym i na dodatek "sci"...

Cały dzień??? Nieeeee nooo :-DDD
Mówię, że byłam na kursie, żesz.
Nawet angielski mamy. Facet od ang. przerażony, bo myślał, że będzie uczył
wiejskie baby z jajkami pod zapaską, a tu wszystkie misski, z laptopami, w
dżinsach i mini, i w dodatku na tabletkach - więc bezjajeczne ;-)

50. Data: 2009-01-24 11:19:32

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> wszystkie misski, z laptopami, w dżinsach i mini, i w dodatku
> na tabletkach - więc bezjajeczne ;-)

A Ty jaką dawkę i czego bierzesz, pochwal się!
Znów Cię kwantyfikator zaatakował?

--
Pozdrawiam - Aicha

Kuchenka elektryczna i gazowa - koszty eksploatacji
Rozumiem Panslava
ciasteczka piwne
KAPUSNIAK...
Yerba mate i ciśnienie - jako to jest?