Przyrządzanie tatara.

271. Data: 2009-01-29 21:55:05

Temat: Re: Przyrządzanie tatara. //c.d.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Jan 2009 13:38:25 -0800 (PST), Panslavista napisał(a):

> E tam, ja też mam, ale to jest wyjątkowa pozycja.

OK, może wobec tego kupię.

272. Data: 2009-01-29 21:55:29

Temat: Re: OT
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Jan 2009 22:40:33 +0100, Paulinka napisał(a):

> Mea culpa, a a propos wątku, co masz do powiedzenia?

NIC.
mam dosyc, co miałam powiedzieć, to powiedziałam.

273. Data: 2009-01-29 21:59:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Jan 2009 13:48:09 -0800 (PST), Bluzgacz napisał(a):

> Dzisiaj tez nie potrafi.
> Ma 50 lat,

Mam latek dokładnie 48 skończone i wyglądam o niebo lepiej, niż twoja
kobieta :-)
I mam zamiar trochę jeszcze powyglądać.
Geny, geny :-)

> dorosle dzieci i siedzi w domu.
> Nic nie robi

O, przepraszam: funkcja pani domu jest dla mnie bardzo absorbująca :-)

> a jej stary zapierdala.

ZARABIA :-)

> W sumie w zyciu przepracowala nie wiecej niz kilka lat i dala spokoj,
> bo byla beznadziejnym pracownikiem (pedagogiem), ktory z kazdym
> wchodzil w konflikt i dlatego jej mieli dosyc - tak jak tutaj na
> grupie...

Dopiero TUTAJ przy tobie się rozwijam w kwestii konfliktów, tj. wiem, że
świetnie sobie radzę z chamstwem - szkoda, że nie wtedy :-)

> Juz dawno to uczynila.
> Wielokrotnie i robi to nadal.
>

> Bluzgacz

cześć, kochanie :-)

274. Data: 2009-01-29 22:03:09

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> NIC.
> mam dosyc, co miałam powiedzieć, to powiedziałam.

Ok., ja za komuny głodna nie chodziłam. Teraz za to obserwuję emerytów ,
którzy przede mną w kolejce kupują salceson i kaszankę, a do wyboru mają
całe mnóstwo... Fajnie no nie?

--

Paulinka

275. Data: 2009-01-29 22:27:45

Od: Bluzgacz <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Sty, 21:59, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Mam latek dokładnie 48 skończone i wyglądam o niebo lepiej, niż twoja
> kobieta :-)

UWAGA: MITOMANKA!
Nie mozesz wiedziec jak wyglada moja kobieta pizdo, poniewaz w zyciu
jej nie widzialas.
Za to ja twoje zdjecia widzialem i to te sprzed 20 lat, wiec teraz
wygladasz znacznie gorzej, bo starzej.
Majac 5 dych na karku mozesz tylko pozazdroscic wlasnie mojej
kobiecie.
Nie bede sie wypowiadal o tym, ze cyckow nie mialas w ogole a uda jak
u robola, bo nie o to tu chodzi hehehe.

> I mam zamiar trochę jeszcze powyglądać.
> Geny, geny :-)

Na razie to modl sie, zebys nie skonczyla jak niektorzy z twojej
rodziny skoro mowisz o genach kretynko. To sa twoje geny.
Jestes stara, idziesz w odstawke. 10 lat temu moze jeszcze bys sie
liczyla a w wieku 50 lat to nawet towarem ruchalnym nie jestes - no,
moze dla desperatow, bo tylko takim podobaja sie staruchy jak ty.

>O, przepraszam: funkcja pani domu jest dla mnie bardzo absorbująca :-)

Pani domu w pustym domu, hehehe! Dobre sobie.
Nic do roboty nie masz nierobie. W zyciu nie pracowalas i nie
zapracowalas na nic, tylko wszystko dal ci ten wiejski-glupek-twoj
maz, ktory jest niezlym frajerem.
I jebanym minimalista, skoro robi wszystko za talerz chujowego zarcia,
bo z tego co piszesz to 2 potrawy na krzyz potrafisz robic - jako
kuchta tez jestes lajnem.

> ZARABIA :-)

Czyli robi cos, czego ty nigdy nie potrafilas.
I zapierdala, zeby jego bezrobotny pasozyt mogl pisac gowna w
usenecie.
Co za debil z niego. Slepy jakis.

> Dopiero TUTAJ przy tobie się rozwijam w kwestii konfliktów, tj. wiem, że
> świetnie sobie radzę z chamstwem - szkoda, że nie wtedy :-)

Z wlasnym chamstwem? Nie radzisz sobie w ogole.
Jestes chamem pelna geba (i dupa). Sloma z butow, uwstezcznienie,
ciemnota wypelzaja wprost z ciebie marna aktorzyno, "gwiazdo" jednego
watku albo i posta.
Jezeli wtedy sobie nie dalas rady jako pedagog, dzisiaj bylabys
skonczona i skonczylabys pewnie z wiadrem na lbie albo jako ofiara
ruchania przez wlasnych uczniow. Niedorajdo zyciowa.

Bluzgacz

276. Data: 2009-01-29 22:50:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Jan 2009 14:27:45 -0800 (PST), Bluzgacz napisał(a):

> [...]
> skonczona i skonczylabys pewnie z wiadrem na lbie albo jako ofiara
> ruchania przez wlasnych uczniow. Niedorajdo zyciowa.

Ładny stek... brudów z siebie wyrzuciłeś :-)
Odbarczyłes się? - no to milych snów... o mnie :-)

277. Data: 2009-01-30 06:57:02

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, tak.
> Mnie nawet moja sąsiadka w ówczesnym miejscu zamieszkania i pracy, kiedy
> poszłam PROSIĆ o sprzedanie dosłownie 10 deka słoniny (bo nie mielismy w
> domu grama żadnego tłuszczu, tylko pare kilo mąki, mleko i ser), a u niej
> świniobicie własnie było w toku, ocierając zakrwawiony nóż o fartuch, z
> lubością odpowiedziała "NI MA" :->

Strasznie Cię ludzie musieli lubić.

Qra

278. Data: 2009-01-30 07:17:05

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest: mój ojciec (dwa lata temu) miał niecałe 1300zł emerytury,po 30
> latach
> pracy na kierowniczym stanowisku.
> Jeśli Twój ma obecnie blisko 3000, to już wiadomo, dlaczego TAMTE czasy
> wspominasz zupełnie inaczej, niż ja.

Ojciec tez pracowal na KIEROWNICZYM stanowisku w zakladzie gdzie bardzo
dobrze placili. Wg Jego wskaznika powinien teraz miec 3,5 sredniej krajowej
(renta).. Matka 1,86. Policz sobie lie powinni miec, a pozniej miaucz...
Tyle

i PLONK dla tej pani bo juz mnie meczysz swoimi bzdurami...

279. Data: 2009-01-30 07:20:31

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Thu, 29 Jan 2009 09:01:40 +0100, Misiek napisał(a):

(ciach)

> Jeśli Ci się rzeczywiście należy, to nie narzekaj. To na pewno z tego
> tysiaca dwustu, które co miesiąc zanosi do ZUS mój mąż, niezależnie od
> tego, czy zarobi więcej, tyle, czy mniej, czy wcale :-/

jasne jasne.. Ozywiscie tylko on zanosi te ochlapy co miesiac hehehe
Wez mnie juz nie rozsmieszaj...

> A, to jednak możesz zarabiać? To jak to z ta rentą??? Należy się, czy
> nie???
> Bo nie rozumiem tu czegoś... :-/

Wielu rzeczy jeszcze nie rozumiesz, ale to uz twoj nie moj problem hehehe

> Ano, w sumie, nie ma o czym :-)
> Muszę mężowi powiedzieć, żeby przeszedł na rentę :-)

NIech przechodzi i to jaknajszybciej... zostawi wolne miejsce pracy ktore
tak bardzo innym sie przyda

280. Data: 2009-01-30 07:23:59

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Thu, 29 Jan 2009 09:14:43 +0100, Misiek napisał(a):

(ciach)

> No wtedy niekoniecznie, bo praca należała sie każdemu, w zw. z tym nie
> pracował nikt, nie było niczego, a jak było, to drogie lub wg
> rozdzielnika,
> a co tanie, to własnie tego nie było, itd komunistyczne kółko się zamyka
> :-)
Jasne jasne... Nie bylo niczego .. heh Nie bylo chleba, nie bylo mleka,
sera, ryb...
No to uz wszystko jasne
Iskielka z Mongolii pochodzi :-) Albo z poznej rumunii
No ewentualnie z chin :-))) I skosne oczka nie pozwalaja jej patrzec na to
co bylo hehehe
PLONK koncowy... i nie wyciagajcie mi jej z KF-a hehehe

Kuchenka elektryczna i gazowa - koszty eksploatacji
Rozumiem Panslava
ciasteczka piwne
KAPUSNIAK...
Yerba mate i ciśnienie - jako to jest?