Przyrządzanie tatara.

301. Data: 2009-01-30 16:05:27

Temat: Re: Przyrządzanie tatara. //c.d.
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 30 Sty, 16:57, "Bluzgacz" <r...@g...pl>
wrote:

> Krys, nie wierz tej wywloce.
> Ta menda zaprzecza sobie co chwile, co swiadczy o jej dwulicowej zaklamanej
> naturze o ktorej zapewne wiekszosc juz sie przekonala.
> To typowy moher. Glosowala przeciw Unii, a teraz chce doic kase - rydzykowa
> mentalnosc. Trzeba byc pozbawionym charakteru - co rowniez wielokrotnie
> udowodnila.
> Ona robi cos z ziemia? NIC nie robi, bo kiedy ma robic, jak kazdy dzien w roku
> siedzi godzinami przed monitorem i sra setki postow tygodniowo.

Własne, wysyłam polecenia przez internet dla zatrudnionych ludzi :-)

> Przeciez ta cieniara nie dosyc, ze jest bezrobotna to jeszcze zeruje na innych.

Oczywiście :-)
Głownie na takich porąbańcach, jak Ty: jak ich się dobrze nakręci, to
tak się zaplują, że nawet prąd wyprodukują za darmo :-DDD

302. Data: 2009-01-30 16:12:49

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz napisał(a):

> Krys, nie wierz tej wywloce.

Spoko, nie jestem w necie od wczoraj. I zapewniam Cię, że mam więcej, niż jedną szarą
komorkę, i nie chodzi tu o kieszeń. A Ikselkę widywałam już wcześniej na paru
grupach.

--
pozdrawiam
Justyna

303. Data: 2009-01-30 16:14:33

Od: "Bluzgacz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> Teraz zarabiam u siebie :-)

UWAGA: MITOMANKA!

Za czesto to podkreslasz, przez co widac od razu, ze robisz to co zwykle:
KLAMIESZ.
Kilkanascie tygodni temu nawet slowem o tym nie wspominalas, ze zyjesz z
ziemii, a o tym ze jestes bezrobotna nawijam i jade ci od bardzo dlugiego czasu.
Chcesz sie usprawiedliwic i nie chcesz wyjsc na nierobskie scierwo, ktorym
jestes, poniewaz jest to kolejna rzecz, ktora robisz na pokaz.
Twoje kompleksy daja jasno do zrozumienia, ze jak cholera potrzebujesz
akceptacji i wysokich not. Ktos cie zaniedbuje, menopauza, kryzys wieku
zwiazany z osamotnieniem kiedy bachory wyjechaly z chaty, z brakiem roboty i
doswiadczenia, calkowitym wypaleniem sie.
Zalosna jest twoja osoba. DNO. I jeszcze bezczelnie probujesz pouczac innych,
hipokrytka pierdolona. Czego ty chcesz uczyc? Nierobstwa, czy pichcenia 2
potraw kretynko bez szkoly?

Bluzgacz

304. Data: 2009-01-30 16:15:59

Od: "Bluzgacz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> Jestes żenująca. Pa.

Bo odwazyla sie w innym miejscu cie skrytykowac kretynko?
A moze dlatego, ze cie po prostu nie lubi.
Zauwaz przyglupie, ze nie lubi cie zdecydowana wiekszosc.
Kiedy ty to zrozumiesz nieszczesny jelopie...

Bluzgacz

305. Data: 2009-01-30 16:21:15

Od: "Bluzgacz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> Czasem bym chciała, aby wróciły, choć to irracjonalne pragnienie - by
> wróciły specjalnie dla tych, którzy twierdzą, że przejaskrawiam. Żeby
> znaleźli się dokładnie na moim miejscu.

Znajac twoje mitomanstwo za chwile okaze sie, ze bylas opozycjonistka, nosilas
bibule i siedzialas w Bialolece...
Pewnie palowali cie ostro, ale w znaczeniu gang bangu z paroma goscmi, ktorym
robilas dobrze. Zrozum, ze to nie byla walka z komuna...

Bluzgacz

306. Data: 2009-01-30 16:25:32

Od: "Bluzgacz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> Ładny stek... brudów z siebie wyrzuciłeś :-)
> Odbarczyłes się? - no to milych snów... o mnie :-)

Prosta odpowiedz prostej pizdy.

Bluzgacz

307. Data: 2009-01-30 16:48:38

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 30 Sty, 17:14, "Bluzgacz" <r...@g...pl>
wrote:

> [...]
> KLAMIESZ.
> Kilkanascie tygodni temu nawet slowem o tym nie wspominalas, ze zyjesz z

Byłam - bezrobotna w ujęciu prawnym, a cały czas pracuję z mężem, od
wielu lat, tępaku :-)
Obecnie ubezpieczyłam się w KRUS (przeanalizuj dokładniej moje posty,
hie, hie...) i zbieram kasę za mój prywatny, osobisty las :-)
Nie mozna być wiecznie bezrobotnym, nie? - a tu samo rośnie.
Są tu osoby tzw "na rencie", a jednak mają pretensje, że nie pozwala
im sie zarabiać... skoro mogą, a ja zarabiam bez ograniczeń :-)

> [...]
> zwiazany z osamotnieniem kiedy bachory wyjechaly z chaty, z brakiem roboty i
> doswiadczenia, calkowitym wypaleniem sie.

Wymyśl coś nowego, coś dodaj albo zmień - bo jesteś nudny jak stara
płyta.

308. Data: 2009-01-30 16:50:33

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 30 Sty, 17:15, "Bluzgacz" <r...@g...pl>
wrote:

> Bo odwazyla sie w innym miejscu cie skrytykowac kretynko?
> A moze dlatego, ze cie po prostu nie lubi.
> Zauwaz przyglupie, ze nie lubi cie zdecydowana wiekszosc.
> Kiedy ty to zrozumiesz nieszczesny jelopie...

Ależ nie noś drewna do lasu - ta zdecydowana większość stanowi cóś
ok. 3 miliardów ludzi, a pośród nich jeden zapluty ze złości
bluzgacz... Wezmę się i zastrzelę z tego powodu...
:-DDDDD
:-DDD

309. Data: 2009-01-30 16:51:25

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 30 Sty, 17:25, "Bluzgacz" <r...@g...pl>
wrote:

> Prosta odpowiedz prostej pizdy.

"Prosta odpowiedz prostej pizdy."
:-)

310. Data: 2009-01-30 16:52:21

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 30 Sty, 17:12, krys <k...@p...onet.pl> wrote:

> Spoko, nie jestem w necie od wczoraj. I zapewniam Cię, że mam więcej, niż jedną
szarą komorkę, i nie chodzi tu o kieszeń. A Ikselkę widywałam już wcześniej na paru
grupach.

No tak, masz dwie :-)

Kuchenka elektryczna i gazowa - koszty eksploatacji
Rozumiem Panslava
ciasteczka piwne
KAPUSNIAK...
Yerba mate i ciśnienie - jako to jest?