Re: Przysmaki sylwestrowe.

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: Przysmaki sylwestrowe.
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
<52caebb0$0$2353$65785112@news.neostrada.pl>
<1t5u4cccgxubk$.nohy6g4ewgvm$.dlg@40tude.net>
<52cafe96$0$2373$65785112@news.neostrada.pl>
<kr81hnjogotr$.pgtuw1ardguq$.dlg@40tude.net>
<52ce53dd$0$2362$65785112@news.neostrada.pl>
<1bx89ebap29op$.ih5sd6brtb4g$.dlg@40tude.net>
<52ce6191$0$2147$65785112@news.neostrada.pl>
<1al941g2pzd5r$.1tmrxvfaejlcn.dlg@40tude.net>
<52ce8732$0$2365$65785112@news.neostrada.pl>
<2abzvj7xilnm$.1aow7a8kiry4f.dlg@40tude.net>
<52ce9c33$0$2372$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Thu, 9 Jan 2014 15:37:54 +0100

Dnia Thu, 09 Jan 2014 13:54:20 +0100, krys napisał(a):

> Co takiego napisała Ewa, co pozwolilo ci wyciągnąć wnioski o jej wiedzy, tym
> co i gdzie widziała? Tylko matematycznie.

Jej zaczepka na temat _małej liczby_ wałków w komplecie mówi o tym, że nie
ma pojęcia o tak oczywistej rzeczy, iż im _większe_ wałki, tym _mniej_ ich
potrzeba i tym _mniej_ ich się zmieści na określonej _powierzchni_ - nawet
jeśli się ma jak to określiła "najpiękniejsze włosy na świecie", tzn
domyślnie oczywiście takie jak moje 3-)

Terminów matematycznych było powyżej chyba dosyć.
--
XL