Ptaki

21. Data: 2016-11-14 22:41:00

Temat: Re: Ptaki
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sokołowski napisał:

> Jakie by nie były okoliczności, robienie głośnego "JEB!"
> jest nieskuteczne w przypadku wron ;)

Wrony to bardzo inteligentne ptaki. Uczą się bardzo szybko.

22. Data: 2016-11-14 23:30:41

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.11.2016 15:28, Uzytkownik pisze:

> Czym odstraszyc ptactwo aby ie przesiadało na balkonie i pod zacieniem domu.

Kupić na Alledrogo realistyczną atrapę siedzącego sokoła, albo kruka.
Jest jeszcze fruwający (na sznurku) jastrząb. I to niemały - 70 cm,
a także sowa z ruchomą głową. Jest to naturalna, nieszkodliwa
i przyjazna dla środowiska metoda odstraszania ptaków srających.
Na balkonie i pod zacieniem domu, cokolwiek to znaczy.

23. Data: 2016-11-14 23:39:30

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.11.2016 19:04, Sebastian Biały pisze:

> Psy nie mają żadnej użytecznej funkcji.

Mają. Być z człowiekiem.

24. Data: 2016-11-15 15:09:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Nov 2016 23:39:30 +0100, collie napisał(a):

> Mają. Być z człowiekiem.

Są nawet przypadki, że go pilnują, żeby głupot nie robił.

25. Data: 2016-12-11 21:08:51

Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow> szukaj wiadomości tego autora

Ja takie siatki widzę głównie przeciw wypadającym z balkonów kotom ;-))

-----
> Widziałem mieszkanie w bloku gdzie założono siatkę na cały balkon.

wanna z hydro - prośba o opinię, doradzenie przy wyborze
Stojak na telewizor, ale meblowy
Problemy z pralką
jak uszczelnić zlewozmywak
Nowego Prezesa PiS