Re: Pytanie o silikonowe formy

Data: 2012-11-03 13:58:44
Temat: Re: Pytanie o silikonowe formy
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Sat, 3 Nov 2012 05:25:09 -0700 (PDT), czeremcha napisał(a):

> Potwierdzam wszystko zz doświadczenia.

No tak, to teraz wiem na pewno - od początku te opinie do mnie przemawiały,
a i bez nich nie miałam nigdy nawet cienia-cienia ochoty do kupna silikonu,
z którego miałabym w dodatku coś potem jeść.

> A w ogóle - marzy mi się forma "plackowa", ale taka, jak to drzewiej bywało - bez
powłoki nieprzywieralnej /chciałabym kroić nożem bez stresu/ i nie ocynkowana /ocynk
złazi szybko - zwłaszcza pod wpływem kwasów z owoców w plackacz owocami/.

Noczusz, musisz poszukać kamionkowej... :-)
http://fabrykaform.pl/garnki_le_creuset_krem-k842.ht
ml
Hmmm.... cena....
No ale mówisz - masz:
http://allegro.pl/forma-do-zapiekanek-kamionka-28cm-
bigmatt-i2763506599.html

Mam ostatnio 'cug' na kamionki - chyba się skuszę na jeszcze kilka oprócz
osiadanych "babkowych".
http://tiny.pl/hkwb4

PS. I jak sobie przypominę piękną formę w kształcie karpia, którą niechcący
stłukłam całkiem niedawno przez zwykłą nieświadomość jej walorów, to mam
ochotę sobie dać tłuczkiem po łbie :-/
http://images.sklepy24.pl/46593382/94/medium/polmise
k-ryba.jpg

Naprawdę polecam pieczenoi w kamionce, to jest po prostu Insza Inszość
Inszości.

(by XL)