Re: R e i n k a r n a c j a

Data: 2004-03-03 09:12:23
Temat: Re: R e i n k a r n a c j a
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl>

Użytkownik "shadowofdarknes" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
news:c23737$q5p$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Udowodniłeś ze to raczej Ty nie masz nic do powiedzenia ;)

Zwisa mi to :-))

> Chyba w tej grupie chodzi o to żeby wyrażać swoje poglądy.
> Zgódź sie z nimi lub nie...
> Ale jeśli się nie zgadzasz to podaj pogląd wg. Ciebie lepszy, mądrzejszy.

Argumenty:
1. To nie jest temat do dyskusji z Tobą.
Nawet gdyby mógł być, to widzę, ze jesteś w powijakach,
i może Ci on zrobić "kuku". :-) (już Ci zrobił?)

2. Nie mam zamiaru zmyślać, czyli kłamać.
Jak to lubią robić religiodawcy. A Ty chcesz bajkę.

3. Temat wątku jest źle zapisany.
I w swoim zapisie, niesie bzdurę, więc nie podlega dyskusji.

4. Na postawione pytania. Są proste odpowiedzi.

> Jak odbieraja taka teze wspolczesni,
z punktu widzenia filozoficzno-psychologicznego?

Przeróżnie. Zwykle pomijają.

> Czy nie jest to namiastka twierdzenia o niesmiertelnosci duszy?

Tak

> Czy ktos z Was wierzy,albo chcialby wierzyc w proces reinkarnacji?

Tak (Ale nie wiem jak inni :-)

> Jak byscie sie czuli w sytuacji,gdyby
osoba ukochana,odrodzila sie -przykladowo- w waszym dziecku?

Dobrze.

Więc co tu jest do "gadania"? :-)

ett
ustawiający klocki.