Rafał Pietrzak :(

1. Data: 2003-09-12 07:06:08

Temat: Rafał Pietrzak :(
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
oglądałam wczoraj Cele na TVN, jestem wstrząśnięta .
myslałam ze tylko nasz kraj jest nienormalny ale okazuje sie ze nie tylko.

tego nie mozna tak zostawić.

nie znam tego człowieka ,widziałąm go raz w tv ale mu ufam.
to nie jest jeden z tych bęzzębnych frajerów przemycających narkotyki,to
inteligentny młody człowiek który pojchał tam aby pracowac i miec nadzieje
na lepsze jutro.

p.

2. Data: 2003-09-12 07:20:41

Temat: Re: Rafał Pietrzak :(
Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

pamana napisala:

>oglądałam wczoraj Cele na TVN, jestem wstrząśnięta .
>myslałam ze tylko nasz kraj jest nienormalny ale okazuje sie ze nie tylko.

Jesli masz ochote podyskutowac, to rozwin temat. Nie kazdy oglada sensacje
rodem z TVN (a niekotrzy to nawet nie maja TVN...)

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

3. Data: 2003-09-12 07:32:37

Od: puchaty <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Istota Dunia straciła widać kontakt z nadświadomością popełniając:

> a niekotrzy to nawet nie maja TVN...

A niektórzy nie mają TV

puchaty

4. Data: 2003-09-12 07:44:56

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> Istota Dunia straciła widać kontakt z nadświadomością popełniając:

> A niektórzy nie mają TV
>
> puchaty

witam
Rafał Pietrzak polak,lat 35, siedzi w teksańskim więzieniu za molestowanie
swojej pasierbicy.
matka peruwianka (chyba)jest narzeczona Rafała.ani ona ani córka (żekomo
molestowana)nie wniosła oskarżenia.bo Rafał tego nie zrobił.
pasierbica spadła z roweru,Rafal przed zawiezieniem do szpitala umył
mała(mial wtedy 5 lat),w szpitalu gdy lekarz dowiedział sie ze Rafał (nie
biologiczny ojciec)umył dziecko w ciągu 3 minut wezwał policję ,ochrone
szpitala oraz organizacje broniaca dzieci przed molestowaniem.
postawinono mu oskarżenie molestowania i Rafal diedzi od 6 lat w
wiezieniu,nie miał sznas na sprawiedliwy proces, pani prokurator na
rozprawie wyzywała polaków jako brudasów,głupków itp.
obrońca Rafała tez nie był szczególnie zaangażowany w obronę ,poprostu bał
sie ,nie pozwolił Rafałowi złożyć zeznan przed sądem ,żeby nie denerwowac
pani prokurator.
przyszła żona nie mogła się wstawić za Rafałem bo odebrano by jej prawo do
opieki nad dziecmi.

w 4 miesiące po aresztowaniu Rafała urodziła mu sie córka która widział
jeden raz w wieku 3 tygodni.
Rafał stara sie o wznowienie procesu.
jesli wygra ,deportuja go ale jest to z pewnoscia lepsze niz kolejne 23 lata
w więzieniu.

najsmieszniejsze jest to ,że badania na poligrafie robione kilka razy
wykazał ze rafał mówi prawde jednaj prawo teksańskie nie bierze pod uwage
tych badań chhba ,że jest na niekorzyść oskarżonego .
to jakis absurd.

p.

5. Data: 2003-09-12 07:48:23

Od: "Ewa Ressel" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w wiadomości

> Jesli masz ochote podyskutowac, to rozwin temat. Nie kazdy oglada sensacje
> rodem z TVN (a niekotrzy to nawet nie maja TVN...)

W skrócie. Facet mieszkał z pewną Latynoską oraz jej córkami. Pewnego dnia
podczas kąpieli zauważył u jednej z nich (pięciolatki) krwawienie z narządów
rodnych. Zaprowadził dziewczynkę do szpitala. No i się zaczęło - został
oskarżony o molestowanie (wg prawa wszelkie dotykanie przez mężczyznę
narządów rodnych dziecka poniżej 14 r.ż. jest molestowaniem). Na skutek
błędów proceduralnych (adwokat spóźnił się z apelacją) oraz zacietrzecienia
pani prokurator (wyspecjalizowanej w podobnych przypadkach), wspieranej
autorytetem wszechwładnych Służb Ochrony Dziecka, facet wyladował w
więzieniu w Teksasie na ni mniej ni więcej tylko 30 lat. Szybko poznał swoją
aktualną pozycją: drugiego dnia, a właściwie nocy, usłużny strażnik wpuścił
do jego celi kilku dobrze zbudowanych Murzynów, którzy zmasakrowali go i
wielokrotnie zgwałcili. Obecnie odsiedział 7 lat, polskie władze starają się
o jego sprowadzenie do Polski, a wkrótce ma zapaść decyzja o ewentualnym
powtórzeniu procesu.
ER
PS. Matka dziewczynki wychwala go pod niebiosy i absolutnie wyklucza, by
taka sytuacja miała miejsce. Także psychologiczne badania dziecka oraz
badanie wariografem potwierdzają wersję Pietrzaka.

6. Data: 2003-09-12 07:53:55

Od: "Basia Z." <jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> taka sytuacja miała miejsce. Także psychologiczne badania dziecka oraz
> badanie wariografem potwierdzają wersję Pietrzaka.

TVN nie oglądam (jak już pisałam na psd szczur mi przegryzł kabel od anteny)
ale ta sprawa była już dość szeroko opisywana w polskiej prasie. Z tego co
pamiętam ok 3 lata temu pisała o tym GW i to w niejednym artykule.

A ogólnie każdy kraj jest "normalny" i "nienormalny" w pewnym stopniu.
Zobaczcie tylko co stało się właśnie w tak wychwalanej za swobody
obywatelskie Szwecji. Stany Zjednoczone też nie są bynajmniej "oazą
wolności", jak by się to niektórym wydawało.

Pozdrowienia.

Basia

7. Data: 2003-09-12 07:55:24

Od: "Dorcia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety nie oglądałam programu cela (ponieważ w ogóle go nie oglądam ) ,
widziałam tylko zwiastuny i słyszałam co nieco o całej sprawie .Pamiętaj
tylko że na wszystko trzeba wziąć poprawkę , ludzie popełniający różne
przestępstwa czasami wyglądają zadziwiającą niewinnie i potrafią o tym
przekonać większość . Nie znaczy to że uważam Rafała za winnego .Pozdrawiam!

8. Data: 2003-09-12 07:58:21

Od: puchaty <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Istota pamana straciła widać kontakt z nadświadomością popełniając:

> Użytkownik "puchaty" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> witam
> Rafał Pietrzak polak,lat 35, siedzi w teksańskim więzieniu za molestowanie
> swojej pasierbicy....

Zatem jeszcze jeden dowód, że wywalenie telewizora było słusznym
posunięciem.

puchaty

9. Data: 2003-09-12 08:09:38

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Istota pamana straciła widać kontakt z nadświadomością popełniając:

> Zatem jeszcze jeden dowód, że wywalenie telewizora było słusznym
> posunięciem.
>
> puchaty

witam

właśnie przez takich ludzi jak ty on tam siedzi.
p.

10. Data: 2003-09-12 08:12:35

Od: puchaty <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Istota pamana straciła widać kontakt z nadświadomością popełniając:

> właśnie przez takich ludzi jak ty on tam siedzi.

A będziesz uprzejma rozwinąć?

puchaty

Co zrobic z wariatka w domu? (dlugie i wcale nie smieszne)
oceny w internecie www.ocena.pl
Mężczyźni są...
O oglądaniu się za kobietami...
A kim nie chcielibyście byc?