Rafał Pietrzak :(

31. Data: 2003-09-12 09:31:57

Temat: Re: Rafał Pietrzak :(
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Piotrowski" <f...@N...fx.com.pl> napisał :

> Znaczy, że do wczoraj myślałaś, że USA to normalny kraj?!
>

> witam
miałam nadzieje,że w kwestii prawnej jest lepiej niz u nas
p.

32. Data: 2003-09-12 09:37:08

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Oczywiście, lepiej przyklaskiwać Rosji i Francji w ich cichym poparciu dla
>reżimu.

Nie, najlepiej nikomu nie przyklaskiwac, tylko miec po prostu wlasne zdanie.

>Irakijczycy niech dalej zdychają w więzieniach,

Powiem tak: kazdy narod rozwija sie we wlasnym tempie. W Europie nie tak dawno
mielismy monarchie absolutna, w milujacym demokracje i wolnosc USA baaaardzo
niedawno czarni i biali nie mogli siedziec w jednym wagonie w pociagu. Kiedy
czas dojrzal, stare systemy zostaly obalone rekami samego narodu. Nie nam jest
pouczac innych, jak maja zyc. Zostawmy Irak Irakijczykom, kiedy przyjdzie
wlasciwy czas, sami zrobia w swoim kraju porzadek. Inaczej skonczy sie tak jak
w Iranie (i w paru innych miejscach).

>A jakby co - zawsze
>zostaje "ja nic nie wiedziałam".

Jakby co ? Jakby na nas Irak znienacka napadl z uzyciem broni
chemicznej/biologicznej/jadrowej, ktorej nawet Amerykanie nie mogli odnalezc ?

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

33. Data: 2003-09-12 09:41:12

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

pamana napisala:

>a to co sie dzieje z Rafałem uważasz za nie prawdziwe ,ze on jest inny niz
>ty?

Nie wiem, nie znam czlowieka, a nie zwyklam oceniac ludzi na podstawie tego,
jak przedstawiaja ic w tv.

>ze on nie cierpi ,jego rodzina przyjaciele?

Nie wiem, nie znam.

>sensacja dla mas?

Tak :)

>owszem dla mas myslących i przeżywających ludzka tragedię

Nie rozsmieszaj mnie - takie bulwarowki nie sa produkowane dla
intelektualistow. Jako osoba tak bliska mediom, jak to czesto podkreslasz,
powinnas doskonale o tym wiedziec.

>mysl o sobie i ogladaj seriale sf a napewno rozumowani ludzi sie zmieni jak
>i cały swiat.

Ja tam nie mam zamiaru i ambicji zmieniac swiata. Wole zaczac od siebie.

34. Data: 2003-09-12 09:50:52

Od: puchaty <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Istota pamana straciła widać kontakt z nadświadomością popełniając:

> pieknie jest cytowac piekne teksty ale trudniejsze wcielic je w życie.

To przekonałem Cię czy nie?
Moją metodę na to poznałaś. Jeśli znasz inną to, proszę, podziel się.

puchaty

35. Data: 2003-09-12 09:56:55

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał

> Nie wiem, nie znam czlowieka, a nie zwyklam oceniac ludzi na podstawie
tego,
> jak przedstawiaja ic w tv.

ale chyba masz wyobrażnię w końcu oglądasz filmy sf

ze on nie cierpi ,jego rodzina przyjaciele?

> Nie wiem, nie znam.

patrz wyżej.

> [...]
>
> Nie rozsmieszaj mnie - takie bulwarowki nie sa produkowane dla
> intelektualistow. Jako osoba tak bliska mediom, jak to czesto podkreslasz,

to co jest produkowane dla intelektualistów?
"Matrix'?

> Ja tam nie mam zamiaru i ambicji zmieniac swiata. Wole zaczac od siebie.

pewnie wcześniej Rafał wyjdzie niz twoje myslenie sie zmieni.

36. Data: 2003-09-12 10:29:52

Od: "Xena" <tatiana_precz ze spamem@linkor.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik znany jako Basia Z. mieszkający pod adresem
<jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl> w poście
bjrtsa$po4$...@n...ipartners.pl napisał w ten deseń:

> TVN nie oglądam (jak już pisałam na psd szczur mi przegryzł kabel od
> anteny) ale ta sprawa była już dość szeroko opisywana w polskiej
> prasie. Z tego co pamiętam ok 3 lata temu pisała o tym GW i to w
> niejednym artykule.

Baśka - Ty to masz chody - szczur przegryzł kabel od anteny i juz prasa
o tym pisze? Ogólnopolski dziennik? W niejednym artykule... fiu, fiu..
P,NMSP
Xena

37. Data: 2003-09-12 10:31:08

Od: "Basia Z." <jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Baśka - Ty to masz chody - szczur przegryzł kabel od anteny i juz prasa
> o tym pisze? Ogólnopolski dziennik? W niejednym artykule... fiu, fiu..
> P,NMSP

I to 3 lata temu.

;-))

Pozdrowienia.

Basia

38. Data: 2003-09-12 10:41:15

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

pamana napisala:

>ale chyba masz wyobrażnię w końcu oglądasz filmy sf

Ale sie umiesz przyczepic ;)

Mam bardzo bogata wypbrazie, ale nie oceniam ludzi na podstawie moich WYOBRAZEN
o nich (mozna sie bardzo pomyslic)

>patrz wyżej.

jw.

>to co jest produkowane dla intelektualistów?
>"Matrix'?

Rozumiem, ze nie znasz nic poza Cela i Matrixem. Jakos mnie to nie dziwi.

>pewnie wcześniej Rafał wyjdzie niz twoje myslenie sie zmieni.

A co Tobie do tego ? Lepiej zajmij sie uwolnieniem tego pana (albo
poszukiwaniem pracy na przyklad) niz biciem piany na usenecie. Taka
przyjacielska rada.

39. Data: 2003-09-12 11:01:46

Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik puchaty napisał:

> Zatem jeszcze jeden dowód, że wywalenie telewizora było słusznym
> posunięciem.

Cos w tym jest - ja widziałam zajawki, ale program juz po pierwszych
minutach wyłączyłam. To nie dla mnie. Nie chcę sie bawić w ocenianie kto
ma racje, bo i tak nie poznam całej prawdy. A wyznania w zajawce były
tak wstrząsające, że oszczędziłam tego swoim nerwom

Eulalka

40. Data: 2003-09-12 11:13:36

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał

> Ale sie umiesz przyczepic ;)

prawda?

> [...]
>
> jw.

> Rozumiem, ze nie znasz nic poza Cela i Matrixem. Jakos mnie to nie dziwi.

a właśnie ze znam ,a Matrixa nie oglądała :)

> A co Tobie do tego ? Lepiej zajmij sie uwolnieniem tego pana (albo
> poszukiwaniem pracy na przyklad) niz biciem piany na usenecie. Taka
> przyjacielska rada.

a co tobie do tego?
a ty moze też zajmiesz sie pracą .
może mi płaca za to ,że siedze sobie przy necie?
nie jestes moim przyjacielem .

>p.

> --
> archiwum i przeszukiwanie newsów
> http://www.polnews.pl

Co zrobic z wariatka w domu? (dlugie i wcale nie smieszne)
oceny w internecie www.ocena.pl
Mężczyźni są...
O oglądaniu się za kobietami...
A kim nie chcielibyście byc?