Rafał Pietrzak :(

21. Data: 2003-09-12 08:58:08

Temat: Re: Rafał Pietrzak :(
Od: puchaty <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Istota Ewa Ressel straciła widać kontakt z nadświadomością popełniając:

> Użytkownik "puchaty" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> molestowanie

> "Stłucz pan termometr, nie będziesz miał pan gorączki"?

To nie tak!
Czy termometr mieć będę czy nie, Pietrzak gorączkę mieć będzie.

> No to jeszcz gazet
> nie czytaj,

Zacznę kupować "Detektywa". Przecież tam też sama prawda!
> nie oglądaj się wokół siebie, wycisz ściany i zabarykaduj się w
> domu.

A jeśli miałoby to mi pomóc bym nie zwariował?

puchaty

22. Data: 2003-09-12 09:01:08

Od: Snajper <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana wrote:

> oglądałam wczoraj Cele na TVN, jestem wstrząśnięta .
> myslałam ze tylko nasz kraj jest nienormalny ale okazuje sie ze nie tylko.

USA sa nienormalne tak samo, jak Polska. W jednym miejscu sa
madrzejsi, w innym glupsi. Ten akurat przepis prawny jest durny i
krzywdzacy w tym konkretnym przypadku, w innym moze uratowac jakies
dziecko przed skrzywdzeniem.

Proces wygladal tak, jak wygladal, bo Rafal byl na tyle pewien swojej
niewinnosci, ze zrezygnowal z adwokata (tak przynajmniej mowili w
radio), co przy niezbyt dobrej znajomosci angielskiego bylo czystym
kretynizmem. Nie wzial pod uwage roznic kulturowych, roznic prawnych
no i oczywiscie tego, ze nie dogada sie ani z prokuratorem, ani z
sedzia, ani z lawnikami.

Polaczenie niewiedzy, ignorancji, glupoty, pewnosci siebie,
nieprzyjaznosci osob trzecich (niestety, decyzyjnych) i nieszczescie
gotowe. :(

A zupelnie inna sprawa jest sensacja robiona przez TVN. Jedni
powiedza, ze to dobrze, bo moze cos sie ruszy. A wedlug mnie jest to
po prostu taniocha nastawiona na widza, ktory bedzie sie slinil przed
TV do "niesamowitej historii"... Dla mnie dno. Ale jesli cokolwiek
pomoze (w co watpie), to OK.

--
### Pozdrawiam
### Rafal SNAJPER Siwinski

23. Data: 2003-09-12 09:11:11

Od: puchaty <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Istota pamana straciła widać kontakt z nadświadomością popełniając:

> nie umywajmy rąk bo to nas nie dotyczy.dotyczy jak najbardziej.
> za kilka lat na każdego obcego faceta będziemy patrzec jak na pedofila

To się nazywa spirala strachu, w którą się IMO niestety wkręcasz.
Jeśli nie jesteśmy mu wstanie pomóc (bo też nie mam na to pomysłów)
zmieniajmy siebie tak, by nie dać się powodować strachem. Bym ja i Ty ze
strachu nie wychował kolejnego pedofila, mordercy, zboczeńca.

> ,zrobmy wszytsko aby zabić to w zarodku

I IMO ten zarodek to jest nasze serce.

puchaty

24. Data: 2003-09-12 09:15:17

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" napisał :

> Naprawde uwazasz, ze fakt ogladania takiego czy innego sensacyjnego
programu
> cos zmienia ? Ja sadze, ze mozna wykorzystac czas w sposob o wiele
bardziej
> pozyteczny i dla siebie, i dla swiata. A dla rozrywki wole ogladac seriale
sf
> niz sensacje dla mas (zerujaca zreszta na cierpieniu prawdziwych ludzi).

a to co sie dzieje z Rafałem uważasz za nie prawdziwe ,ze on jest inny niz
ty?
ze on nie cierpi ,jego rodzina przyjaciele?
sensacja dla mas?
owszem dla mas myslących i przeżywających ludzka tragedię i pomimo
wszechogarniającej niemocy i bezradnosci próbującej go zrozumiec i wesprzeć
a przede wszytskim wierzącą w jego niewiność oraz pomyslne zakonczenie tej
tragicznej historii.
mysl o sobie i ogladaj seriale sf a napewno rozumowani ludzi sie zmieni jak
i cały swiat.

p.

25. Data: 2003-09-12 09:19:14

Od: puchaty <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Istota Ewa Ressel straciła widać kontakt z nadświadomością popełniając:
> A jakby co - zawsze
> zostaje "ja nic nie wiedziałam".

"Nie zmienię świata, nie zmienię
Nie mam żadnych złudzeń
To nie uda się nikomu
Choć rewolucje są dla ludzi

Nie zacznę nowej wojny
I nie zakończę starych
To wszystko jest utopią
I śmieszne są zamiary

Ref:
Ale mogę zmienić się sam
I mogę zmienić ciebie
Możemy zmienić nasz dom
By było nam, jak w niebie"

Sztywny Pal Azji

26. Data: 2003-09-12 09:22:27

Od: "Ewa Ressel" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w wiadomości

> Naprawde uwazasz, ze fakt ogladania takiego czy innego sensacyjnego
programu
> cos zmienia ?

Oglądanie - nie, wiedza, że coś takiego się dzieje - być może. Poprzez
bombardowanie petycjami Amnesty International uwolniła już sporo osób.

> Poza tym, jak pomysle, ze po ogladaniu TV mogalbym sie tak wypowiadac na
temat
> wiadomej wojny tak jak Ty, to rzeczywiscie wole sie trzymac z daleka od
hmmm...
> zrodla propagandy.

Oczywiście, lepiej przyklaskiwać Rosji i Francji w ich cichym poparciu dla
reżimu. Irakijczycy niech dalej zdychają w więzieniach, "Chemiczny Ali"
niech sobie wypróbowuje kolejne gazy bojowe na Kurdach. A jakby co - zawsze
zostaje "ja nic nie wiedziałam".
ER

27. Data: 2003-09-12 09:23:16

Od: "Wojciech Piotrowski" <f...@N...fx.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> oglądałam wczoraj Cele na TVN, jestem wstrząśnięta .
> myslałam ze tylko nasz kraj jest nienormalny ale okazuje sie ze nie tylko.

Znaczy, że do wczoraj myślałaś, że USA to normalny kraj?!

W.

28. Data: 2003-09-12 09:25:57

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Snajper" napisał :

> [...]
> madrzejsi, w innym glupsi. Ten akurat przepis prawny jest durny i
> krzywdzacy w tym konkretnym przypadku, w innym moze uratowac jakies

zgadzam sie ze moze w innym przypadku uratowac dziecko ale kazdy człowiek ma
prawo do obrony i sprawiedliwgo procesu.

> [...]
> kretynizmem. Nie wzial pod uwage roznic kulturowych, roznic prawnych
> no i oczywiscie tego, ze nie dogada sie ani z prokuratorem, ani z

Rafał nie pomyślał o tym bo wierzył (naiwnie),że sprawa sie szybko skończy i
będzie wyjasniona sprawiedliwie .

> [...]
> po prostu taniocha nastawiona na widza, ktory bedzie sie slinil przed
> TV do "niesamowitej historii"... Dla mnie dno. Ale jesli cokolwiek

mysle ze w tym przypadku nagłośnienie tej sprawy to dobry krok naprzód i ze
są ludzie którzy chca i moga mu pomóc .": ślinienie sie do tv " masz rację
nie każda historia ma swój sens i jest warta uwagi .
właśnie dlatego trzeba uważnie oglądać i słuchac co jest wrte obejrzenia i
wysłuchania.
trudna ta sztuka szczególnie w czasach gdzie media otaczaja nas takimi
tanimi chwytami jak sensacje z palca wyssane tylko dla podniesienia
oglądalności.
jednak program Cela jest wart takiej uwagi ,żeby uswiadomić sobie i innym
cene głupoty (przemyt),oraz głupote i okrucieństwo prawa które ustanawiaja
inni ludzie.

pozdr.
p.

29. Data: 2003-09-12 09:26:57

Od: "Ewa Ressel" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Snajper" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> po prostu taniocha nastawiona na widza, ktory bedzie sie slinil przed
> TV do "niesamowitej historii"... Dla mnie dno.

Mi dał do myślenia fakt, że od początku emisji "Celi" ani jeden Polak nie
wpadł na przemycie narkotyków z Ameryki Południowej. Nie oznacza to, że nikt
już się tego nie podejmuje, ale idę o zakład, że wielu osobom serial ten dał
do myślenia. Zarówno w kwestii warunków panujących w więzieniach, wysokości
kar, jak i łatwości "wpadki" (często organizowanej na wabia przez samych
organizatorów po to, by bokiem puścic większy transport).
ER

30. Data: 2003-09-12 09:30:26

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@w...pl> napisał :

> "Nie zmienię świata, nie zmienię
> Nie mam żadnych złudzeń
> To nie uda się nikomu
> Choć rewolucje są dla ludzi

pieknie jest cytowac piekne teksty ale trudniejsze wcielic je w życie.
p.

Co zrobic z wariatka w domu? (dlugie i wcale nie smieszne)
oceny w internecie www.ocena.pl
Mężczyźni są...
O oglądaniu się za kobietami...
A kim nie chcielibyście byc?