Rafał Pietrzak :(

61. Data: 2003-09-12 16:14:47

Temat: Re: Rafał Pietrzak :(
Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Ressel" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
news:bjrta4$n1p$1@nemesis.news.tpi.pl...

>wg prawa wszelkie dotykanie przez mężczyznę
> narządów rodnych dziecka poniżej 14 r.ż. jest molestowaniem

rany - to jak ojcowie myja swoje corki? czy 2-letnia dziewczynka sie sama
umyje? nie sadze...

62. Data: 2003-09-12 16:16:55

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> poza tym nie wpuszczam nikogo nieznajomego,stoje w drzwiach i dopóki nie
> dowiem sie o co chodzi nie wpuszczam .

jesli sie kogos nie spodziewam - nie otworze drzwi, jak jestem sama w domu.
znajomi i rodzina wycwiczeni - wiedzi i wszyscy maja telefon. jak maja
chodzic z administracji, to wczesniej sa ogloszenia.

63. Data: 2003-09-12 16:17:56

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Snajper" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> A zupelnie inna sprawa jest sensacja robiona przez TVN. Jedni
> powiedza, ze to dobrze, bo moze cos sie ruszy. A wedlug mnie jest to
> po prostu taniocha nastawiona na widza, ktory bedzie sie slinil przed
> TV do "niesamowitej historii"... Dla mnie dno. Ale jesli cokolwiek
> pomoze (w co watpie), to OK.

no wlasnie - jesli to pomoze, to ja tez jestem za.

64. Data: 2003-09-12 16:23:51

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tweety" <C...@p...pl> napisał w wiadomości

> 1) co będzie jeśli go uwolnią wróci do Polski i nagle okaże się, że nie
> był niewinny i zgwałci/będzie molestował jakieś dziecko,

ja mam nadzieje, ze on bedzie mial prawo do powtornego, uczciwego procesu.
moze wykaze, ze jest winny, ale niech to bedzie sprawiedliwy wyrok. jak
slucha sie, jak to wszystko wygladalo, to ma sie watpliwosci, czy jego prawa
jako czlowieka zostaly uszanowane. poza tym, to bardzo dziwne, ze jego zona
jest tak bardzo za nim - przeciez on nie jest zadnym wielkim mafiosa, co
swoimi ludzmi ja straszy. gdyby on zeczywiscie byl pedofilem, to dla niej
jego wiezienie to wymarzona sytuacja - wziasc rozwod, odebrac mu prawa
rodzicielskie. poza tym, chyba psychiatra potrafi stwierdzic pedofilie?

65. Data: 2003-09-12 16:53:31

Od: "Hata" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> molestowana)nie wniosła oskarżenia.bo Rafał tego nie zrobił.
> pasierbica spadła z roweru,Rafal przed zawiezieniem do szpitala umył
> mała(mial wtedy 5 lat),w szpitalu gdy lekarz dowiedział sie ze Rafał (nie
> biologiczny ojciec)umył dziecko w ciągu 3 minut wezwał policję ,ochrone
> szpitala oraz organizacje broniaca dzieci przed molestowaniem.
> postawinono mu oskarżenie molestowania i Rafal diedzi od 6 lat w
> wiezieniu,nie miał sznas na sprawiedliwy proces, pani prokurator na
> rozprawie wyzywała polaków jako brudasów,głupków itp.

Nie oglądam TVN (nie mam dobrego zdania o tej stacji), więc nie znam
szczegółów całego zdarzenia i opieram się na tym, co napisałaś. Moje
wątpliwości budzi fakt, że po pierwsze oskarżono ojczyma o molestowanie na
podstawie tak nikłych dowodów. Nawet, jeżeli lekarz zawiadomił odpowiednie
służby, badanie wykazałoby, czy w ostatnich minutach dziecko było
molestowane. Coś mi tu nie gra. Po drugie czemu mył dziecko ??? Gdyby moje
dziecko spadło z roweru i wymagało wizyty w szpitalu, to nie bawiłabym się w
mycie, tylko pędziłabym na sygnale do szpitala.
To takie moje wątpliwości, bo jak sobie pomyślę, że Rafał jest ofiarą
systemu (kiedyś w USA oskarżono 6-latka o molestowanie, bo pocałował
koleżankę w przedszkolu), to chyba w Stanach strach być ojcem/ojczymem.
Ale mimo to nie chce mi się wierzyć w niewinność Rafała, bo 6 lat w
więzieniu to bardzo długo, a gdyby były dowody na jego niewinność, to już
dawno by się odwoływał. No i po trzecie, badanie na "prawdomówność", skoro
prawo uznaje je jako dowód, a badanie Pietrzaka wyszło pozytywnie, to
teoretycznie sąd powinien je uznać jako dowód na jego niewinność. Za dużo
tutaj niewiadomych ?! Pietrzak wybrał dobre rozwiązanie-akceptacja rodaków,
bo w Polsce molestowanie, to temat tabu, czyli jakby nie było sprawy.
Ekstradycja do Polski spowodowałaby, że w więzieniu spędziłby tylko 3 lata,
a nie kilkanaście.
Dla mnie cała sytacja jest szyta "grubą nicią".

Hata (kiedyś zdziwiona, a teraz...)

66. Data: 2003-09-12 17:50:30

Od: tweety <C...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik rena napisał:

> pomysl - jesli on naprawde jest niewinny?

pomysl- jesli on naprawde jest winny?

Magdalena + Karolina (27.10.97) + Krzysztof (05.01.03)
http://www.master.pl/~mwota/

67. Data: 2003-09-12 17:51:30

Od: tweety <C...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik rena napisał:
> nie zapominaj, ze nastepny niestety mozesz byc ty.
> czasem tv jest pozyteczna.

nastepny do czego??

68. Data: 2003-09-12 17:56:45

Od: tweety <C...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Hata napisał:
> No i po trzecie, badanie na "prawdomówność", skoro
> prawo uznaje je jako dowód, a badanie Pietrzaka wyszło pozytywnie, to
> teoretycznie sąd powinien je uznać jako dowód na jego niewinność.

w USA badanie na wykrywaczu kłamstw i za pomoca grafologa w sprawie o
molestowanie dziecka nie jest dowodem. Niewiadomych wiele jest tez w
drugą stronę:
- czemu sąd nie uwzględnił zeznań dziewczynki i psychologa,
potwierdzających niewinność
- czemu sąd nie wysłuchał konkubiny
- czemu adwokat za późno złozył apelację
- czemu strażnik zezwolił na wpuszczenie do jego celi gwałcicieli
- czemu nie udostepniono badań lekarskich ze szpitala w sądzie
i pytanie podstawowe czemu miałby to zrobić??
3 lata temu pisali w gazetach, ze nie spadła z rowerka tylko on ją mył
jak co wieczór i bez uzywania myjki i w momencie podmywania
cós_tam_cos_tam i pojechał do szpitala i tam sie zaczeło. Więc widzisz
wersji przez te 3 lata jest wiele, jedno jest pewne, nie miał uczciwego
procesu i stany zawaliły bo to jest polski obywatel i rząd polski
powinien wiedziec o takiej sprawie, ciekawe co by było gdyby była
sytuacja odwrotna, pewnie amerykanin by w Polsce tyle nie siedział...

69. Data: 2003-09-12 18:00:27

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hata" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> systemu (kiedyś w USA oskarżono 6-latka o molestowanie, bo pocałował
> koleżankę w przedszkolu), to chyba w Stanach strach być ojcem/ojczymem.

witam
mył dziecko bo było brudne i pojechal do szpitala zeby sprawdzic czy dziecku
nic powaznego sie niestało.

badanie wykrywaczem kłamst nie jest brane pod uwagę w teksasie chyba ze na
niekorzysc oskarżonego a było na korzyśc więc nie wzieli tego pod uwagę.

nie odwoływał sie bo jego obranca się bał
zeby wznowic sprawe sąd musi udzielic pozwolenia a tekigo nie uzyskał czeka
6 lat.

pozdr.
p.>

70. Data: 2003-09-12 18:07:07

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik pamana napisał:

> poza tym nie wpuszczam nikogo nieznajomego,stoje w drzwiach i dopóki nie
> dowiem sie o co chodzi nie wpuszczam .
> p.

Powiedziałby ci o co chodzi i patrzył tymi dobrymi niebieskimi
oczyma.... nie zapominał, że on był przyjacielem tej rodziny od wielu
lat - kobieta była psychologiem - niby powinna znać się na ludziach.

Eulalka

Co zrobic z wariatka w domu? (dlugie i wcale nie smieszne)
oceny w internecie www.ocena.pl
Mężczyźni są...
O oglądaniu się za kobietami...
A kim nie chcielibyście byc?