Randam teraz czy na jesień

31. Data: 2008-06-24 00:40:03

Temat: Re: Randam teraz czy na jesień
Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Przemek wrote:

> ojej, a gdzie ja pouczam?

O tu:

> Napisz, że nie lubisz, będzie to bliższe prawdy niż pisanie o truciu
gleby.<

Czy wszystkim mowisz, co maja pisac, czy tylko tak na grupie?

Czy masz jakies podstawy naukowe, zeby twierdzic, ze to co ja pisze, nie
jest bliskie prawdzie?

MB

32. Data: 2008-06-24 05:18:10

Od: "mz" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie nie blondynka.
Jestem facetem jeśli to was tak bardzo interesuje

33. Data: 2008-06-24 05:21:50

Od: "mz" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "moon" <s...@y...com> napisał w wiadomości

> jak będziesz kosił często i dosyć nisko, to ze zdumieniem zauważysz, że trawy
> coraz więcej, a chwastów coraz mniej.
> i nie musisz kopać trzech arów!

Przekopać musze bo teren ciut nierówny

34. Data: 2008-06-24 05:30:13

Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gosia Plitmik napisał:

> To ja mam lenia i na kosiarce jeżdzę 1 raz w tygodniu;-)Trawnik mam
> bardzo ładny. Ma troche koniczyny, ale mnie to zupełnie nie przeszkadza.

Mnie się bardziej podoba taki urozmaicony trawnik. Mam na nim też
stokrotki, którym koszenie wyraźnie dobrze robi :) Trawnik bez
innych roślin kojarzy mi się z polem golfowym.

> Zresztą, ja mam awersje do chemii, po oprysku przeciwko mszycom, o mało
> nie wylądowałam w szpitalu. Drastycznie mi spadła liczba białych
> krwinek. Miałam maske na twarzy i byłam święcie przekonana, że
> zachowałam środki bezpieczenstwa. Jak widać nie. Z chemią nie ma
> żartów, to tak przy okazji

Jako alergiczka próbuję różnych naturalnych trucizn na mszyce,
ostatnio był "kompot" z papierosów.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

35. Data: 2008-06-24 06:32:34

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:48601bba$0$7077$9a6e19ea@unlimited.newshosting.
com
Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> napisał(a):

> Tylko co z tego?

Hejka. To, że ludzie lubią być straszeni a przecież... nie ma szatana a
świat realny jest poznawalny.
Pozdrawiam zabobonnie Ja...cki
PS Półprawda to całe kłamstwo.

36. Data: 2008-06-24 07:01:51

Od: Darek Pakosz <d...@d...abc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobrze wyczytalem? Kobiety od randupu robią sie ospałe a meżczyżni tracą
jurnosc?
A moze podsuniesz nam jakies konkretne źrodło a nie wikipedię?

Pozdr.

D.P.

37. Data: 2008-06-24 07:16:30

Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett pisze:

> Czy masz jakies podstawy naukowe, zeby twierdzic, ze to co ja pisze, nie
> jest bliskie prawdzie?

Artykuł w Wikipedii też nie jest podstawą naukową.

38. Data: 2008-06-24 08:48:31

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Tkaczyk pisze:

> Z moją zmorą podagrycznikiem tak, rozwiązałaby. No i nie wiem jak ze
> skrzypem, o ile coś go bierze, moją zmorą nr 2, a właściwie nr 1, na
> skrzyp nie mam żadnego sposobu. Z moją zmorą nr 3 trzciną też. Z resztą
> jakoś sobie radzę, chwasty zawsze będą rosły, ale tam gdzie mam
> jednoroczne przyjemnie się pracuje, przy zmorach już nie :(

fu, tfu, ja mam trzcine tylko w jednym, zalewowym miejscu. Które obecnie
zostawiłam samopas, tzn, nasadziłam irysów syberyjskich

http://picasaweb.google.pl/Gosiaalbumy/OgrDCzerwiec2
008

wiadro obok, to wiadro do wyławiania glonów nitkowatych;-)Teraz planuje
dużą różaną rabate. Głównie rugosy, a poniewaz mam ją dalej od domu, to
myśle o bardziej bezobsługowej uprawy
--

Gosia

39. Data: 2008-06-24 08:51:09

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger pisze:

> Jako alergiczka próbuję różnych naturalnych trucizn na mszyce,
> ostatnio był "kompot" z papierosów.

i jak efekty?Słyszałam o mydle ekologicznym i denaturacie;-)ale prawde
mówiąc u mnie naturalne środki na mszyce nie działają;-(Mam jakieś
odporne dziadostwo

--

Gosia

40. Data: 2008-06-24 15:14:53

Od: "Borato" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> i jak efekty?Słyszałam o mydle ekologicznym i denaturacie;-)ale prawde
> mówiąc u mnie naturalne środki na mszyce nie działają;-(Mam jakieś odporne
> dziadostwo
> Gosia
Witam.
Na robale dobrze robi kompocik z chryzantem albo z konopi polskich ale tych
raczej nie wolno.a polecali sadzić pod drzewami owocowymi i spokój ze
szkodnikami a jakie owocki :-)
Borato

problem z nowym trawnikiem
Drzewa czereśniowe sprzedać?