Data: 2011-01-13 20:14:13
Temat: Re: Raport MAK
Od: vonBraun <i...@g...pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
Stalker wrote:
> On 13 Sty, 16:03, vonBraun <i...@g...pl> wrote:
>
>
>>Tyle, e ruskie maj u siebie przys owiow "rosj ". Co mi si wydaje -
>>wydaje - powtarzam bo si nie znam na lotnictwie, e gdyby Polacy
>>pr bowali ladowa w podobnych warunkach pogodowo/sprz towych w jakim
>>bardziej cywilizowanym kraju, to by im po prostu nie dali.
>
>
> Czyli główny zarzut do Rosjan brzmi:
> "Lecieliśmy do was na wariata, nie przygotowani, nie wyszkoleni,
> łamiąc wszystkie procedury. Dlaczego Nas nie uratowaliście?"
>
> Stalker
Nie ma znaczenia jak lecieli i czy byli wyszkoleni. Jak wspomniałem, nie
znam się, niemniej zakładam, że każdy "podmiot" czyli z jednej strony
pilot a z drugiej strony obsługa lotniska uczestniczący w procedurze
lądowania ma swoje procedury bezpieczeństwa. Jak widzimy raport dotyczy
analizy zachowań pilotów, natomiast podkreśla się w Polsce brak wiedzy
na temat procedur i przyczyn określonych zachowań u kontrolerów. A
hipoteza, która wydaje mi się prawdopodobna brzmi, że z obu stron były
naciski na lądowanie.
Czy obsługa lotniska nie miała prawa/obowiązku i wreszcie zasadniczych
POWODÓW aby wstrzymać lądowania?
Próbujesz sprowadzić problem do trywialnego "uratowania" aby ośmieszyć
ten kierunek wnioskowania? Czemu?
pozdrawiam
vonBraun
|