Data: 2011-01-16 23:25:08
Temat: Re: Raport MAK
Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy>
Pokaż wszystkie nagłówki
Dnia 16-styczeń-11 w ramce <news:igvma6$4cs$1@inews.gazeta.pl> pędzel
vonBraun zmalował:
> Nowy lepszy tren R wrote:
>> Dnia 16-styczeń-11 w ramce <news:igvh8q$ffq$1@inews.gazeta.pl> pędzel
>> vonBraun zmalował:
>>
>>>Nowy lepszy tren R wrote:
>>>
>>>
>>>>Dnia 15-styczeń-11 w ramce <news:igsk3b$8vj$1@inews.gazeta.pl> pędzel
>>>>vonBraun zmalował:
>>>>
>>>>
>>>>>Nowy lepszy tren R wrote:
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>>Dnia 15-styczeń-11 w ramce <news:igsfrg$pal$1@inews.gazeta.pl> pędzel
>>>>>>vonBraun zmalował:
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>>Nowy lepszy tren R wrote:
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>>Dnia 15-styczeń-11 w ramce <news:igsce1$fil$1@inews.gazeta.pl> pędzel
>>>>>>>>vonBraun zmalował:
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>>Jest coś niezrozumiałego w zachowaniu głównego pilota. Od momentu
>>>>>>>>>przekroczenia wysokości 100 metrów powinien przecież wyrównać lot i
>>>>>>>>>lecąc na niskiej wysokości próbować zobaczyć lotnisko. Nie robi tego
>>>>>>>>>mimo iż nawigator podaje mu zmniejszającą się, poprawną wysokość niemal
>>>>>>>>>co sekundę. Tak więc rzeczywistą wysokośc zna. Nie robi tego po też
>>>>>>>>>sugestii drugiego pilota "odchodzimy" - to była ostatnia okazja aby już
>>>>>>>>>bez marginesu bezpieczeństwa uniknąć zderzenia.
>>>>>>>>
>>>>>>>>A skąd wiesz co robi?
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>Sądzisz że przy pomocy broni elektromagnetycznej znieczulono mu ręce
>>>>>>>trzymające stery? Jeśli tak usłyszelibyśmy coś w rodzaniu "nie mogę
>>>>>>>wyrównać...", "nie mogę...." coś tam. I byłoby głośne.
>>>>>>>Nie ma objawów zaniepokojenia do momentu uderzenia w pierwsze drzewo.
>>>>>>
>>>>>>Zastanawiam się na jakiej podstawie twierdzisz, że "jest coś
>>>>>>zastanawiającego w ZACHOWANIU głównego pilota". A dalej "powinien wyrównac
>>>>>>lot (...) Nie robi tego. (...) Nie robie tego też po sugestii"
>>>>>>
>>>>>>Skąd wiesz czego nie robi, a co robi? Chciałbym, żebyś odpowiedział na to
>>>>>>pytanie.
>>>>>>
>>>>>>I mały cytat z niejakiego vonBrauna:
>>>>>>"Próbujesz sprowadzić problem do "broni elektromagnetycznej" aby ośmieszyć
>>>>>>ten kierunek wnioskowania? Czemu?"
>>>>>>
>>>>>
>>>>>A ty nie wierzysz w broń elektromagnetyczną? Ja tylko chciałem odwołać
>>>>>się do czegoś co nazwałbym: "zestawem postaw i przekonań rozmówcy".
>>>>
>>>>Nie odpowiadasz na pytanie.
>>>
>>>Bo odpowiedziałem wczesniej tylko wyciąłeś
>>>vB
>>
>> Nie widze odpowiedzi na to pytanie w tym poście
>> <news:igsk3b$8vj$1@inews.gazeta.pl>
>>
>> Jeśli chodzi Ci o ten fragment:
>> "Sądzisz że przy pomocy broni elektromagnetycznej znieczulono mu ręce
>>
>>>>trzymające stery? Jeśli tak usłyszelibyśmy coś w rodzaniu "nie mogę
>>>>wyrównać...", "nie mogę...." coś tam. I byłoby głośne.
>>>>Nie ma objawów zaniepokojenia do momentu uderzenia w pierwsze drzewo."
>>
>> to odpowiedź w takim razie brzmi: "domyślam się co robi, bo usłyszelibysmy
>> coś tam coś tam".
>>
>> Ty domniemujesz, a piszesz jakbyś wiedział.
>
> Od przejścia 100 metrów wysokości z potwierdzeniem tej wtsokosci przez
> nawigatora (10.40.42,6) do walnięcia w drzewa 10.41.06. mija 18
> sekund.Niemal
> Czas reakcji na bodziec wzrokowy to 0,2 sekundy. Nawigator nie dostał
> mutyzmu, bo podawał wysokość, drugi pilot nie dostał mutyzmu bo
> powiedział "Odchodzimy" tyle że nie 0,2 sekundy po usłyszeniu, że
> schodzą poniżej 100m tylko o 10.40.51,2 czyli w czasie w którym mógł to
> zrobić średnio 50 razy.
> Zauważ, że na zderzenie za drzewami zareagowali dużo szybciej bo 7
> deziesiątych sekundy a nie jest to reakcja trenowana na szkoleniu.
> Reakcja trenowana zajęła by około 2 dziesiatych.
Wszystko to, co piszesz, to TEORIA.
Nie jesteś w stanie powiedzieć co robili, bądź też czego nie robili piloci.
|