Re: Re: Było takie pismo - SMAKI I AROMATY

Data: 2002-07-10 13:44:42
Temat: Re: Re: Było takie pismo - SMAKI I AROMATY
Od: dawnakuchnia <d...@p...onet.pl>

Extra Virgine wrote:

> Padło, a raczej cichutko zakończyło swój żywot.
> Uczcijmy je chwilą [ale nie za długą] ciszy netowej....

ale dlaczego?
przecież było dobre!
ja chciałabym kupić jakieś archiwalne numery
może ktoś wie gdzie i jak?

> grzesio
> ps. ale goronc, co nie

> ps2. co dzisiaj na kolację będziecie jeść?

ja dzisiaj niestety mam plan gigant na kolację - obiad
(bo przy tej pogodzie zaczynam trochę przechodzić na tryb życia
południowców), ponieważ mój mąż wraca z kilkudniowej pracy poza domem i
z tego co półsłówkami powiedział jest głodny jak wilk, mimo ten pięknie
się rozwijający upał, a latorośl wyjeżdża z kolegami pod namiot z bardzo
kiepsko zaopatrzoną sakiewką - także "serce matki"....smaży schabowe
licząc na to, że jakaś część białka pozostanie w organiźmie, a kanapki
ze schabowym przetrzymają kolejową noc....

ale gdybym była wolnym człowiekiem bez żadnych zobowiązań
serce-żołądek-kuchnia
to dzisiaj NIC na obiad, kefir i sałatka z kiszonych ogórków+pomidor +
cebula + ziółka aktualne + sok z tych ogórków, który jest idealny nie
tylko na kaca, ale i na upał

jeśli macie go dużo - schłodźcie - i pijcie jak coca colę
jest fantastyczny

Dawna Kuchnia _ /_
http://www.dawnakuchnia.republika.pl ('''')
~~~~