włoski wkoło sutków - co z tym zrobić?

31. Data: 2003-05-05 15:13:13

Temat: Re: włoski wkoło sutków - co z tym zrobić?
Od: "Jeremy Pool" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 05 May 2003 17:05:27 +0200, casus wrote:

> wyłazi
>

> Kultura to Ty nie grzeszysz Kaja. Wstyd. I to jeszcze kobieta.
>
> casus

Ponieważ, jak sądzę, to ja w dużej części odpowiadam za nerwową
atmosferę jaka w ostatnich dniach dała się odczuć na tej grupie, więc
proszę: zwalcie wszystko na mnie, ale się już tak nie kłóćcie ;-) (choć
mimo wszystko, robicie to w uroczy sposób).

JB

32. Data: 2003-05-05 20:39:05

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

5 maj 2003 (poniedziałek).Patrzę,a tu o godz. 12:4 *Mariusz Brzozowski*
<b95cuo$e2u$1@kujawiak.man.lodz.pl> napisał(a):

> W porządku wyluzuj. Ja się nie obraziłem. Zastanawia mnie jedno. Dlaczego
> kilkanaście włosków wokół sutków mają świadczyć o czyimś flejtuchostwie (ale
> słowo ;) lub jakiejś mutacji. Może taki urok tej dziewczyny (np. jest
> brunetką z silnym pigmentem). IMHO te włoski są bardzo sexi. Miałem kiedyś
> dziewczynę z takimi włoskami i bardzo mnie to kręciło. Może warto spojrzeć
> na nie z tej strony i je polubić?

Po prostu pociąga Cię typ bardziej męski.

> Niech ten chłopak pomyśli o swojej
> dziewczynie jako kimś wyjątkowym również z tego względu. Niech to będzie ich
> intymna tajemnica.

Masz rację.
Chłopak jednak sam napisał tutaj.Pytał co z tym problemem zrobić,więc
widocznie mu to przeszkadza i nie podoba się.

> A nie zaraz wyrywać, depilować, smarować jakąś chemią...
> fe...

Mnie by to denerwowało i wyrywałabym.
Takie jest moje osobiste zdanie :-)

--
Pozdrowienia,
Kaja

33. Data: 2003-05-05 21:05:24

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

5 maj 2003 (poniedziałek).Patrzę,a tu o godz. 17:5 *casus*
<b95ujv$t3b$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

> Kultura to Ty nie grzeszysz Kaja. Wstyd. I to jeszcze kobieta.

Wiesz tego mnie życie i ludzie nauczyli.
Nie można pozwolić,żeby byle cham narobił człowiekowi na głowę.
U Ciebie też żadnej kultury tutaj na grupie nie widzę,a szkoda :-(

--
Pozdrowienia,
Kaja

34. Data: 2003-05-05 21:08:42

Temat: Re: w3oski wko3o sutków - co z tym zrobia? (was: włoski wkoło sutków - co z tym zrobić?)
Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

5 maj 2003 (poniedziałek).Patrzę,a tu o godz. 17:13 *Jeremy Pool*

> [...]
> proszę: zwalcie wszystko na mnie, ale się już tak nie kłóćcie ;-) (choć
> mimo wszystko, robicie to w uroczy sposób).

To nie Twoja wina.
Temat dotyczył zupełnie czego innego :-)

Wszystkiego dobrego Ci życzę

Kaja

35. Data: 2003-05-05 21:26:40

Temat: Re: Re: Re: włoski wkoło sutków - co z tym zrobić?
Od: La Luna <blueluna@wytnij_to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pamiętnego dnia Mon, 5 May 2003 12:03:35 +0200, Kaja
<k...@B...poczta.onet.pl> wystukał/a złowieszcze słowa:

>Ja mam kiepskie brwi (mało włosków i są jasne),ale też trzeba je było
>kiedyś regulować. Teraz już nie rosną w tym miejscu,w którym wyrywałam
>(brwi jeszcze mam).

A widzisz - a ja jestem brunetka i mi wloski odrastaja - od lat i te
same. Wyrywanie ich daje efekt na kilka dni. No i co? Jestem
flejtuchem? Bo gdyby mi rosly na biuscie to pewnie tez by mi
odrastaly.

>Ta dziewczyna może dostać np.swędzącego uczulenia od tego kremu
>depilujacego,a włosy i tak jej tam będą rosły.

Oczywiscie - tyle ze zwedzacego uczulenia moze dostac od kremu do
twarzy i pasty do zebow.

>Powinna pójść do endokrynologa i zrobić odpowiednie badania.

No tak - kilka wloskow na biuscie to juz powod do wizyty u
endokrynologa i wskazanie do brania hormonow...
Powiem Ci w tajemnicy ze ja tez mam jednego wloska na biuscie... I
chyba sie do niego przyzwyczailam.... I tez dziad jeden odrasta...
Bywa...

Pozdrawiam
Agnieszka Mockałło
http://www.zwierzeta.cisza.pl/
Odpisujac na priv, usun "wytnij_to" z adresu

36. Data: 2003-05-05 22:47:08

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie można pozwolić,żeby byle cham narobił człowiekowi na głowę.
> U Ciebie też żadnej kultury tutaj na grupie nie widzę,a szkoda :-(

Nawet nie pytam w ktorym miejscu bylem niekulturalny, bo az strach bedzie
czytac Twoje wyimaginowane wynurzenia.
Ale Twoja nastepna wypowiedz potwierdzila moje przypuszczenie.
Za nisko dla mnie, wybacz.
EOT

casus

37. Data: 2003-05-05 23:16:35

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

6 maj 2003 (wtorek).Patrzę,a tu o godz. 0:47 *casus*
<b96pld$6ck$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

> Za nisko dla mnie, wybacz.

Wybaczam,bo i tak jesteś nisko podłogi :-)

--
Kaja

38. Data: 2003-05-06 00:11:19

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

5 maj 2003 (poniedziałek).Patrzę,a tu o godz. 23:26 *La Luna*
<v...@4...com> napisał(a):

> [...]
> same. Wyrywanie ich daje efekt na kilka dni. No i co? Jestem
> flejtuchem? Bo gdyby mi rosly na biuscie to pewnie tez by mi

Ale mimo wszystko depilujesz i dbasz o swój wygląd.Chcesz ładnie wyglądać
:-)

> No tak - kilka wloskow na biuscie to juz powod do wizyty u
> endokrynologa i wskazanie do brania hormonow...

To zależy jaki jest ten poziom hormonów.Jak w normie,to wiadomo,że lekarz
nie zaleci kobiecie proszków regulujących tą przypadłość.

--
Pozdrowienia,
Kaja

39. Data: 2003-05-06 02:58:36

Temat: Re: w3oski wko3o sutków - co z tym zrobia? (was: w?oski wko?o sutków - co z tym zrobi??)
Od: Jeremy Pool <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 5 May 2003 23:08:42 +0200, Kaja
<k...@B...poczta.onet.pl> wrote:

>5 maj 2003 (poniedziałek).Patrzę,a tu o godz. 17:13 *Jeremy Pool*

>To nie Twoja wina.
>Temat dotyczył zupełnie czego innego :-)

Wiem, że czego czego innego - ale ja wpadam na tę grupę raz na 2-3
lata i zwykle nie zabieram głosu (tak sobie tylko trochę poczytam). A
tym razem z mety w coś wdepnąłem - już myślałem, że to łajno, a
okazało się, że to czyjeś Wielkie Ja i skończyło się pyskówką na 47
postów (o w mordę - znany jestem z małomówności ...). Więc pomyślałem,
że narozrabiałem wywołując awanturę i próbuję zaprowadzać pokój (tylko
na tej grupie, bo do masowego uszczęśliwiania ludzkości odnoszę się
podejrzliwie). Ale już powoli dochodzi do mnie, że przecież tam gdzie
atmosferę zasmradza dłużej dradam wszyscy są do agresji przyzwyczajeni
więc nie ma się czym przejmować.

Cześć - do zobaczenia/przeczytania za 2-3 lata, bo właśnie znów się z
tej grupy wynoszę.

JB

40. Data: 2003-05-06 06:05:30

Od: "Mariusz Brzozowski" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kaja" <k...@B...poczta.onet.pl> wrote in message

> Po prostu pociąga Cię typ bardziej męski.

???
Wytłumacz mi co to jest "typ bardziej męski" w przypadku kobiety? Zapewniam
Cię, że tamta była najbardziej kobieca w swej kobiecości (również
psychologicznie). Miała wszystko na miejscu i w odpowiednich proporcjach.
Była czarną brunetką z czarnymi oczami (i dlatego pewnie te włoski). Gdyby
było inaczej na pewno nie zwróciłbym na nią uwagi.

> Masz rację.
> Chłopak jednak sam napisał tutaj.Pytał co z tym problemem zrobić,więc
> widocznie mu to przeszkadza i nie podoba się.

Nie każę mu tego lubić. Sugeruję tylko, że można. Jeśli mu to przeszkadza,
to niech usuwają.

> Mnie by to denerwowało i wyrywałabym.
> Takie jest moje osobiste zdanie :-)

I to mi się podoba. Własne zdanie!