Re: Risotto w winie

From: "ostry" <o...@e...com.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Risotto w winie
Date: Wed, 29 Dec 1999 18:46:30 +0100

>Czy to nie jest to samo co polska biala kielbasa?
>Myslalem naiwnie ze jest (wspomnienia z przed 30 lat...)
>Nastepnym razem zapytam najpierw co do czego
>jest podobne nie tylko w nazwie!
>O ile mi odpiszesz ze to nie ma ze soba nic wspolnego, natychmiast usune
ten
>list!!!
>Oczekuje odpowiedzi w trwodze...

Nie tam, aby zaraz kasować :))) - w końcu nikt nie jest przecież totalną
wyrocznią w kwesti smaku ;)
Co do kiełbasek, to jeśli chodzi o białą obecną na polskim rynku zapewne
maniewiele wspólnego z tą którą ty masz szczęście spotykać. Nasz popularna
biała jest biała ze względu na zawartość czegoś co nie jest ani tłuszczem
ani białym mięsem ( wieprzowym ). Po nakłuciu ugotowanej białej made in
poland kiełbasa ta jest owszem napęczniała ale chyba wypełniaczami i wodą a
nie tłuszczem, który nadawałby się do smażenia, ponadto - hmmm..... IMO ma
niezbyt przyjemny zapach.........

Myślę, że Ci troszkę naświetliłem kwestie różnicy między białą polską, a
francuską :)))
Do Twojego pzrepisu na polskie warunki ( znowu robota ;) dałbym tyciuśkie
pulpeciki cielęce - i to z boczkiem na winie to na 150 % musi być pyszne.

OS3 - 28752610
Member of Spammers Club