Re: Roboty kuchenne

Data: 2002-12-23 10:56:26
Temat: Re: Roboty kuchenne
Od: "Nina" <n...@p...onet.pl>

Użytkownik "Mirabelka" <m...@N...op.pl> napisał w wiadomości
news:au6pi2$lsk$1@SunSITE.icm.edu.pl...

> Użytkownik " Zajc"
> funkcjonalnosc. Pytanie czy sie sprawdza i czy w zblizonej cenie ( Kasia -
> 329 PLN)

Wczoraj kupilam Cucine Philipsa w Hit Tesco w Poznaniu na Mragowskiej za 299
(przeceniony z 499). Ma 2,5 litrowy pojemnik, oprocz tego dzbanek do
koktajli, tarcza do warzyw na surowki i mizerie, tarcza do ziemniakow na
placki ziemniaczane (tarcze sa pelne metalowe, a nie tylko plastki z mala
wkladka), noz do siekania orzechow, mielonego, noz plastikowy do kremow,
piany i jeszcze przystawka emulgacyjna.

Wizualnie nie najgorszy. W instrukcji podaja, ze mozna w serwisie dokupic
np. tarcze do frytek
Po wlaczeniu nie jest strasznie glosny. Brakuje mi tylko w nim pjemnika na
te przystawki.

Ale za 299 uwazam, ze warto.

pozdrawiam

Nina