Re: Rocznica 20-lecia

From: belfer <s...@d...pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Rocznica 20-lecia
Date: Tue, 21 Apr 2009 12:49:56 +0200

Jan pisze:
> Zblizaja sie wielkie uroczystosci 20-leca kiedy to dokonano:
>
> 1.. Pozbawienia emerytow, rencist, inwalidow bezpłatnych lekarstw.
> 2.. Wprowadzono oplaty za studia wieczorowe.
> 3.. Wprowadzono masowe bezrobocie.
> 4.. Doplacajac przekazano banki w prywatne rece.
> 5.. Dopisz i Ty swoje spostrzeżenia:
> Emeryt

1. Dostałem 2 elektryczne wózki inwalidzkie (do pracy i do domu)
2. Będąc w stanie niewiele lepszym niż prof. Hawking nie zwolniono mnie
z pracy (początkowo chciano)
3. Z pieniędzy UE wybudowano windę na 4 piętro w budynku pamiętającym
jeszcze lata Stalina.
4. Jeszcze mogę pracować w normalnej pracy (nie ZPCh)
5. Mogłem starać się o dofinansowanie z UE do samochodu (ale ze względu
na chorobę postępującą nie wiedziałem jaki dobrać)

Żeby nie było wszystko tak OK
1. W dawnej UE elektryczne wózki inwalidzkie są przepisywane przez
lekarza, a nie z łaski przydzielane (najtańsze) przez Pfron
2. Fajnego wózka inwalidzkiego (Ibot 4000) Pfron mi nie zafunduje (30000 $)
3. Renty i emerytury będą tak małe, że ze znacznym stopniem inwalidztwa
pracuję od 5 lat i boję się myśleć co będzie dalej.

21.04 Ewa
21.04 Jan
21.04 Wojtek
21.04 LM
21.04 Jacek Kruszniewski
21.04 El Nuevo Vidente
21.04 robercik-us
21.04 Piotr Curious Gluszenia Slawinski
21.04 Piotr Curious Gluszenia Slawinski
21.04 Piotr Curious Gluszenia Slawinski
21.04 robercik-us
21.04 belfer
21.04 Jacek Kruszniewski
21.04 Piotr Curious Gluszenia Slawinski
21.04 Piotr Curious Gluszenia Slawinski
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla