Re: Rocznica 20-lecia

From: "Wojtek" <w...@o...eu>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Rocznica 20-lecia
Date: Tue, 21 Apr 2009 14:13:11 +0200

Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...kropka.pl>
napisał w wiadomości news:gsjv04$r7p$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> 1. Mogę zwiedzać Europę tylko li z dowodem osobistym,
-
TAK , zakladajac ze masz kase bo bez kasy nici ze zwiedzania
a poziom ubostwa ludzi ciagle sie powieksza
wiec ni jak ma sie to do dobrobytu

> 2. Mogę krytykować władzę
-
po co ?
mysle ze kazdy z nas ma dosyc felerow
wiec najpierw niech popatrzy na siebie a pozniej krytykuje drugiego
zreszta to i tak nic nie daje :-)

> 3. Kawały polityczne nie grożą wyrokiem sądu
-
hmmmmm :-)))))
czy ja wiem ???
czy kawaly sa az tak potrzebne do szczescia aby podawac je za przyklad
dobrobytu

> 4. Dzieci mogą się uczyć o Katyniu - i innych wątkach historii
-
z tego im zoladkow nie napelnisz
wolalbym aby dzieci nie uczyly sie o Katyniu ale
mialy pelne brzuszki i nie musialy zebrac po domach bo to coraz czestszy obraz

> 5. Frekwencja w wyborach jest na realnym poziomie - a przewodnią siłą narodu nie
jest
> już PZPR
-
i znow pytanie.... co mi to daje ???
czy z tej frekfencji zyje mi sie lepiej ???

> 6. Można zakładać partie, organizacje i inne takie
-
i zerowac na biednym spoleczenstwie wciskajac kit itd.... hee

> 7. Wielkie brat ze wschodu już nami nie rządzi
-
a szkoda :-))))
bo polak nie potrafi sam rzadzic
(daj polakom rzadzic a sami sie wykoncza)

> 8. Dolar kosztuje 3,5 zł i ma tylko jeden kurs (dawniej były dwa: oficjalny i
realny)
-
wtedy bylo mne stac na oba :-)

> 9. W sklepach jest coś więcej niż ocet i musztarda
-
hmmmm
nie do konca jest prawda to co piszesz
bo kiedys tez byly sklepy pelne towaru "PEWEX"

ponadto odbudowano kraj ze zniszczen wojennych,
ile hut, kopaln, miast pobudowano
wtedy wszyscy pracowali i nikt nie musial zebrac i pod mostem spac
a co teraz ?????

21.04 LM
21.04 Jacek Kruszniewski
21.04 El Nuevo Vidente
21.04 robercik-us
21.04 Piotr Curious Gluszenia Slawinski
21.04 Piotr Curious Gluszenia Slawinski
21.04 Piotr Curious Gluszenia Slawinski
21.04 robercik-us
21.04 belfer
21.04 Jacek Kruszniewski
21.04 Piotr Curious Gluszenia Slawinski
21.04 Piotr Curious Gluszenia Slawinski
21.04 Jacek Kruszniewski
21.04 Piotr Curious Gluszenia Slawinski
21.04 marcysia s.
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla