mech

11. Data: 2002-10-25 12:58:09

Temat: Re: mech
Od: "Piotr Zajączkowski" <P...@i...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iza" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:ap84ji$1f$1@news.tpi.pl...
> Pewnie bylo setki razy, ale ja juz setny raz sypie antymech i znow
> mam wrazenie, ze tylko ten mech nawoze.
> Czy znacie jakiegos bezwzglednego mechokillera?
>
> pozdrawiam
> Iza

Mogeton 25 WP 15g/l wody

Pozdrawiam, PZ

12. Data: 2002-10-25 13:28:23

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dobrze.
> Kocham mech.
> Mech kocha mnie.
> Tak mnie kocha, ze wyzera cala trawe.
> Jest zazdrosny o nia.
> To typowy samec - kazdego rywala rowna z ziemia.
> ;)
>
> pozdrawiam
> Iza - narzeczona Mchu

Spróbuj w Google wpisać "zwalczanie mchu"
Ja...cki

13. Data: 2002-10-25 15:16:50

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"iza" <z...@p...onet.pl> wrote in message

> Mchu nie pokocham z prostej przyczyny - rozrasta sie jak zaraza,
> wypiera trawe, moj trawnik zaczyna przypominac wylysialy dywan. Glebe
> odkwaszalam kilka razy, wszystko na nic.
> Poza tym - mowa jest o ogrodzie poludniowym, polnocnego sie nie
> czepiam. Ogrod jest bardzo sloneczny, nie zacieniony, bo jeszcze malo
> co na nim rosnie. A mech mimo to daje czadu, ze az mi rece opadaja.

A ile masz tego trawnika? Może jednak przerobić go na płaszczyznę pokrytą
roślinami okrywowymi i przestać się denerwować? Ostatecznie nie można
dopuścić do tego, by mech pokonał człowieka:-)

Pozdrawiam, Basia.

14. Data: 2002-10-25 16:49:31

Temat: Rosliny okrywkowe zamiast trawy!!!!
Od: "Piotr Jan Piguła" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ile masz tego trawnika? Może jednak przerobić go na płaszczyznę pokrytą
> roślinami okrywowymi i przestać się denerwować?
Ja właśnie w tej sprawie. Jestem człowiekiem młodym i razem z rodzicamy mamy
mały letniskowy domek. Niestety nie mamy duzego ogrodu ani czasu na jego
pielegnacje-może kiedyś:-)?
Poruszono w tym watku że w małym ogrodzie zamiast trawy mozna dać rośliny
okrywkowe. Zainteresowało mnie to bowiem na działce bywam co 2 tyg. na 2 dni
i zawsze całe dopołudnia to koszenie trawy i zabawa z nia. Trawa musi byc
ale wyobrażam sobie te rosliny okrywkowe w jegoczęści z jakąś kamienna
alejka(wąską).
Proszę o jakieś linki do stron gdzie zobaczę takie coś, lub opisy roślin
jakie mozna sadzić by nie było za dużo pracy(choc pewnie zawsze bedzie ale
mniej).
Obecnie mam na działce tuje jako zywopłot, 3 ładne bukszpany, 1 taki iglak
żółty o kształcie koła podobny do tui i jedno cos takiego podobnego tylko
płożącego i jest zielone. Planuje Irgę i juz posiałem nasionka zobaczymy czy
cos bedzie a jak nie to kupie:-) Są też miniaturowe drzewka owocowe:jabłonie
i wisnie.
Prosze o porade co można wsadzić na takie rosliny okrywkowe by było ładnie i
kolorowo.
Pozdrawiam wszystkich.

--
"Belgrano"
Piotr Jan Piguła

15. Data: 2002-10-25 17:53:10

Temat: Re: Rosliny okrywkowe zamiast trawy!!!!
Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Prosze o porade co można wsadzić na takie rosliny okrywkowe by było ładnie i
> kolorowo.
> Pozdrawiam wszystkich.
>
> --
>            "Belgrano"
>      Piotr Jan Piguła
> Akwarystyka i Lotnictwo
>  a...@g...net.pl

http://www.ogrodnik.pl/ogrody/ogrody_08_12.asp
http://www.ogrodnik.pl/ogrody/ogrody_08_18.asp
http://www.ogrodnik.pl/ogrody/ogrody_13_32.asp

Pewnie jeszcze jakieś gatuki by się znalazły, ale powyżej te najpopularniejsze

Pozdro
Jack

16. Data: 2002-10-25 18:19:29

Od: "Moon" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal Wolski" <r...@h...pl> napisał w
wiadomości news:apb7nm$ej0$1@news2.tpi.pl...
> Spróbuj położyć się kiedyś na mchu. Weź w rękę książkę a w drugą jakieś
> dobre wytrawne wino. Jestem pewien, że pokochasz mech. Na trawie tak się
nie
> da ;-)

no i za parę lat na pewno wymyślą coś na reumatyzm!
więcej leżenia na mchu!
moon

17. Data: 2002-10-25 18:41:24

Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> więcej leżenia na mchu!
Bzdura. Co za różnica, czy leżysz na mchu, czy na trawie - jeśli chodzi o
reumatyzm?

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://ogrody.agrosan.pl/ strona naszej grupy

18. Data: 2002-10-25 19:01:45

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bzdura. Co za różnica, czy leżysz na mchu, czy na trawie - jeśli chodzi
> reumatyzm?

Żadna bzdura, mech wyciąga (leczy) reumatyzm a trawa dodaje.
;-O
--
Pozdr. Jerzy Nowak
PS

19. Data: 2002-10-25 19:30:25

Od: "Piotr Jan Piguła" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pewnie jeszcze jakieś gatuki by się znalazły, ale powyżej te
najpopularniejsze
Wielkie dzięki to jest piękna alternatywa:-)))
Tylko gdzie ja znajdę sadzonki:-)

--
"Belgrano"
Piotr Jan Piguła

20. Data: 2002-10-25 19:33:47

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> najpopularniejsze
> Wielkie dzięki to jest piękna alternatywa:-)))
> Tylko gdzie ja znajdę sadzonki:-)

Praktycznie wszędzie, to są popularne rośliny. Kup po jednej, najwyżej
dwie, po roku masz 10 x więcej własnych sadzonek.
;-)))
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Then break some."