Re: Rosol na 1001...

From: "{Wilma}" <w...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Rosol na 1001...
Date: Thu, 29 Mar 2001 08:47:09 +0200

Użytkownik "maltanb" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:3AC2CD22.51BA8FF6@poczta.onet.pl...
> Powiedzcie mi ile jest sposobow na ROSOL. Czy trzeba gotowac powoli i
solic na koncu, czy dodac vegety czy jakies jarzynki... Nie chodzi ze nie
wiem jak, ale dlaczego tyle szkol...
- wszystko to tylko kwestia smaku. Jedni lubia tlusty, a inni chudy rosolek
i zapewne stad te szkoly

Wogole jest koszmar z tymi zupami , bardzo je lubie i jak przegladam sobie
przepisy na jakies zupy dostaje oczoplasu... Ilosc przepisow jest
nieskonczenie wielka.
- nie bedzie to takie straszne gdy wlasnie rosol potraktujesz jako baze-
podstawe innych zup. Ja tak robie i nie ma sily aby jakas zupa mi sie nie
udala.

> Nieraz tak mysle ze gotownie to jak muzyka. Ale w tym sensie ze iloci
przepisow to jak ilosc melodii.
- to prawda, i z mojego doswiadczenia wiem, ze NIGDY "nie zagrasz tak samo"

>Wydawaloby sie ze juz nic nowego sie nie wymysli a ty prosze...
- czasami nowa potrawa to tylko kwestia przypadku. Ja na przyklad bardzo
lubie gotowac "spontanicznie".
Wpadam do kuchni i biore sie do pracy. Ostatnio w ten sposob odkrylam
nalesniki z pieczarkami.
1. Usmazyc nalesniki
2. Pieczarki i cebule pokrojone w kostke podsmazyc.
3. Przyprawic dosc ostro papryka, pieprzem, chili.
4. Podgrzewac: a) na patelni, b) w mikrofali, c) zapiec w piekarniku.
5. Podawac z ketchupem.
--
@@@
&(*o*)&